قتل در تصادف ساختگی با موتور

خورنا: پنجم آبان امسال ماموران پلیس از مرگ موتورسواری در یک تصادف در جاده مشهد سرخس با خبر شدند. پس از حضور ماموران در محل مشخص شد مرد موتورسوار در جریان تصادف با یک خودروی نیسان به قتل رسیده است.

راننده نیسان به نام کریم در جریان تحقیقات گفت: در حال رانندگی با سرعت بالا بودم که ناگهان کنترل خودرو از دستم خارج شد و با موتورسوار برخورد کردم.

در جریان تحقیقات مشخص شد مرد موتور سوار پدر عروس راننده نیسان بوده است. تحقیقات در این زمینه ادامه داشت که خانواده راکب موتور با مراجعه به پلیس ادعا کردند پدرشان به قتل رسیده است.آنها در شکایت خود گفتند: پدرمان و کریم از چندی قبل با هم اختلاف داشتند. روز حادثه نیز آنها دوباره با هم درگیر شده بودند. حالا مطمئن هستیم که پدرمان به قتل رسیده است.

با این شکایت بازپرس جنایی به تیمی از کارشناسان ماموریت داد صحنه تصادف را بررسی کنند که کارشناسان در گزارش واعلام کردند صحنه تصادف ساختگی است و راننده نیسان به عمد با موتورسیکلت تصادف کرده است.

به گزارش مهر،با اعلام این گزارش کریم بازداشت شد که در بازجویی ها به قتل اعتراف کرد و گفت: مدتی بود با مقتول اختلاف داشتم. روز حادثه باز هم با هم درگیر شدیم اما با دخالت اهالی دعوا تمام شد. دقایقی بعد از این دعوا با مقتول در جاده روبرو شده و از روی عمد با او تصادف کردم.

متهم پس از اعتراف به این جنایت با قرار قانونی روانه زندان شد.