بهسازی معابر ۴ روستای خرمشهر

خورنا : فاخر ربیعی‌فر اظهار داشت: فعالیت‌های عمرانی روستاها در خرمشهر شکل جدی‌تری به خود گرفت که مهم‌ترین آن، بهسازی، زیرسازی و آسفالت معابر است.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی خاطرنشان کرد: بهسازی معابر روستایی از اولویت‌های امسال بنیاد مسکن خرمشهر است و اقدامات ویژه‌ای در این خصوص انجام می‌شود.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خرمشهر افزود: وظیفه ما به عنوان دستگاه‌های اجرایی، کار و تلاش برای ارتقای کیفی خدمات‌رسانی است.
وی ادامه داد: لازم است اعتبارات در نظرگرفته شده بر اساس نیازها هزینه شود و در این زمینه به شکل مطلوبی به اولویت‌ها توجه داشته باشیم.
ربیعی‌فر تصریح کرد: اولویت کار امسال، بهسازی معابر روستایی است و باید دستگاه‌های ذیربط در این خصوص با یکدیگر تعامل و همکاری مطلوبی داشته باشند.
وی در ادامه گفت: بهسازی معابر روستایی در راستای کاهش مشکلات روستاها انجام می‌شود و تحقق آن آثار مطلوبی به همراه خواهد داشت.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خرمشهر اضافه کرد: بهسازی این معابر موجب بهبود وضعیت تردد می‌شود که این امر در نهایت به کاهش مشکلات روستاییان منجر و از به وجود آمدن مشکلات دیگر جلوگیری می‌کند.
وی اظهار داشت: در همین راستا با برنامه‌ریزی‌های انجام شده معابر چهار روستای خرمشهر با اعتبار پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بهسازی می‌شود.
ربیعی‌فر خاطرنشان کرد: معابر روستاهای دیم بن‌نجم، مصلاوی، ام‌السواد و رحمانیه فیصلی از جمله روستاهایی هستند که عملیات بهسازی آنها آغاز شده است.
وی افزود: ۴۳۰ خانوار از مزایای طرح بهسازی این چهار روستای خرمشهر بهره‌مند می‌شوند که امیدواریم روستاییان همکاری لازم را نیز با مجریان این طرح داشته باشند.
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خرمشهر هدف از اجرای این طرح‌ها را هدایت ساخت و سازها و توسعه کالبدی مناسب، اصلاح هندسی شبکه‌های روستایی و تدوین ضوابط و مقررات بر هدایت ساخت و سازها دانست و ادامه داد: امیدواریم با بهره‌برداری از این طرح بتوانیم مشکلات تردد روستاییان ساکن این مناطق را برطرف کنیم.