نماینده آبادان از وعده‌های سربالا در سراشیبی جاده مرگ پرده برداری کرد

خورنا: نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: وزیر راه در تکمیل پروژه جاده آبادان ـ ماهشهر به وعده‌های خود نیز عمل نمی‌کند.

سیدحسین دهدشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در آبادان اظهار کرد: هشتم آذرماه سال جاری از پروژه نیمه تمام جاده آبادان ـ ماهشهر بازدید به‌عمل آورده اما همچنان شاهد عدم تحقق تعهدات و خلف وعده وزیر راه و شهرسازی و مجری طرح این پروژه شدم.

وی افزود: طبق جلسه‌ای که با حضور سه نماینده مردم آبادان در مجلس و وزرای نفت، راه و شهرسازی و مجری طرح داشتیم مقرر شد که پنجم هر ماه ۱۵ کیلومتر از جاده آبادان ـ ماهشهر افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قطعه قطعه کردن این پروژه و افتتاح آن در سه ماه تا دهه فجر، به‌صورت مقطعی در راستای تسریع بخشیدن به کار اجرایی پروژه و کم کردن خطرات و تصادفات احتمالی جاده آبادان ـ ماهشهر بوده است.

وی اضافه کرد: اما طی بازدید اخیری از این جاده داشتم تنها چهار کیلومتر آن آسفالت شده و بقیه مسیر دست نخورده باقیمانده است.

*وزیر راه مردم و مسئولان را سر کار گذاشته است

دهدشتی خاطرنشان کرد: با این روند کند اجرایی پروژه، جاده آبادان ـ ماهشهر با حداقل یک‌ماه تأخیر به بهره‌برداری و افتتاح می‌رسد که همین امر موجبات تصادف و سانحه بیشتری را برای مسافران در این جاده فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: مهم‌تر از همه این مسائل این است که وقتی وزیر یا هر مسئول دیگری تعهد می‌دهد باید به تعهدات خود عمل کرده و خلف وعده نکند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر راه مردم و مسئولان را سر کار گذاشته است، گفت: من مخصوصاً شخص وزیر را مقصر در ناتمام ماندن این پروژه می‌دانم.

وی افزود: وزیر راه و شهرسازی اگر خود شخصاً نمی‌تواند پیگیر کارهای اجرایی و مربوطه خود باشد باید افرادی را برای محقق کردن وعده‌های خود به‌کار گیرد.

*اراده کنند همین امروز پروژه افتتاح می‌شود

دهدشتی همچنین عنوان کرد: این جاده باید هر چه سریع‌تر تکمیل شود زیرا مردم بیش از این نمی‌توانند شاهد مرگ و از دست رفتن عزیزان خود به‌دلیل تصادفت ناشی از این مسیر پرخطر باشند.

وی با صراحت بیان کرد: اگر وزیر راه و مجری طرح اراده کند همین امروز علاوه بر افتتاح مسیر در حال تکمیل این پروژه، آسفالت لایه دوم آن را نیز انجام می‌دهند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی  در پایان اظهار کرد: من و دیگر نمایندگان مردم آبادان در مجلس بار دیگر به وزیر راه و شهرسازی در راستای عدم تحقق وعده ناتمام خود در راستای تکمیل پروژه جاده آبادان ـ ماهشهر تذکر می‌دهیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *