شهردار بهبهان: افتخارم مردمداری است / به توصیه بزرگان سکوت می‌کنم

خورنا: شهردار بهبهان گفت: به توصیه بزرگان شهر و به خاطر مصلحت مردم بهبهان، در خصوص اظهارات مسئولان صحبتی نمی‌کنم.

علیرضا بهادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: بزرگان شهر به من توصیه کردند در خصوص اظهارات مسئولان در موضوع استیضاح خود سکوت کنم و من نیز به احترام آنان و برای مصلحت مردم بهبهان صحبتی نمی‌کنم.

وی تصریح کرد: تمایل دارم این موضوع دامن زده نشود و هر فردی که از این پس مصاحبه‌ای کرده و سخنی بگوید، مردم در خصوص وی و حرف‌های او قضاوت می‌کنند.

شهردار بهبهان خاطرنشان کرد: این حکایات هرچه بیش‌تر طولانی شود در ابتدا کارگران زحمت‌کش و مظلوم شهرداری و پس از آن شهروندان آسیب دیده و متضرر می‌شوند.

وی با بیان اینکه از عملکرد خود در زمان تصدی در سمت شهردار بهبهان گفت: برخی‌ها دست و پای من را برای انجام کار بسته بودند و اگر این موضوع نبود، من توان، انگیزه و اطلاعات علمی انجام کار اجرایی را دارم.

بهادری تنگ‌نظری و سیاست‌زدگی را دو عامل مهم عقب‌ماندگی بهبهان دانست و بیان کرد: سیاسیون در هر شهری هستند اما سبب پیشرفت شهر خود می‌شوند ولی در بهبهان این امر به سیاست‌زدگی تبدیل شده و مشکلاتی را برای پیشرفت شهر ایجاد می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مسائلی که در میان بهبهان و برخی مردم آن وجود دارد، تنگ‌نظری افرادی است که هر فعالیتی صورت گیرد، نسبت به آن موضع گرفته و به ناروا سخنانی را بیان می‌کنند.

شهردار بهبهان در پایان با ابراز رضایت کامل از مردم و شهروندان این شهرستان اظهار کرد: آرزو دارم پس از تحویل صندلی شهردار، یک کارمند ساده شوم زیرا قبل از تصدی شهردار، تصور دیگری از بسیاری از افراد داشتم اما پس از آغاز فعالیتم به عنوان شهردار بهبهان فهمیدم که نه تنها تصورم اشتباه بوده که با واقعیت نیز فاصله زیادی دارد.