سیاست شهرداری آبادان در انتخابات شورای شهر، بی‌طرفی است

خورنا: شهردار آبادان گفت: شهرداری با تمام توان سیاست بی‌طرفی را ادامه می‌دهد و در انتخابات پیش ‌روی شورای شهر نیز بر همین اصل تکیه دارد.

محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان با اشاره به در پیش‌رو داشتن انتخابات شورای اسلامی شهر اظهار کرد: آنقدر درگیر کارها و مسائل عمرانی شهری بوده‌ام که تاکنون در این خصوص فکری نکرده‌ام چه برسد به اینکه به گفته برخی‌ها تیم یا گروهی را تشکیل داده باشم.

وی افزود: این موضوع را صراحتاً اعلام می‌کنم که نه قصد دارم تیمی را تشکیل  دهم و نه هدفم این است که از تیم خاصی حمایت کنم.

شهردار آبادان با بیان اینکه قطعاً تفکر مدیریت به لایه‌های پایین تشکیلات ما در شهرداری سرایت پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: تأکیدمان بر این است که در این انتخابات چون سایر انتخابات دیگر که در آبادان اتفاق افتاد و همگی شاهد آن بودیم، همچنان از هیچ کاندیدای خاصی جانبداری و حمایت نکنیم.

وی بار دیگر با بیان اینکه در جریان این انتخابات به‌هیچ عنوان از هیچ گروهی حمایت نمی‌کنم، گفت: ممکن است برخی از کاندیداها یا گرو‌ه‌ها برای اینکه رأی بیاورند بگویند از شهردار حمایت می‌کنیم اما این امر دلیل بر تعامل و رابطه ما با کاندیدای مورد نظر نیست.

شیرازی همچنین عنوان کرد: در حال حاضر به لطف الهی و قدردانی شهروندان، شهرداری، محبوبیت نسبی را در شهر به دست آورده و ما همین موفقیت را مدیون سیاست‌گذاری بی‌طرفانه‌مان هستیم.

وی با بیان اینکه شهروندان آبادانی دارای فرهنگی بالا و معقولی هستند، افزود: ما هیچ کاری برای شهروندان انجام نداده‌ایم و تاکنون هر کاری که انجام شده، وظیفه بوده است.

شهردار آبادان اضافه کرد: آمده‌ام تا کاری از پیش ببرم و در راستای رفع مشکلات مردم اقدام کنم به همین دلیل هیچگاه خود را گرفتار حواشی نمی‌کنم.

وی بیان کرد: اگر بخواهم حاشیه‌ها را وارد کار مدیریتی‌ام کنم از کار مردم بازمانده و مطمئناً اعتماد آنها را از دست خواهم داد.

شیرازی با بیان اینکه با تمام قدرت سیاست‌گذاری در پیش گرفته بی‌طرفی را ادامه می‌دهم، گفت: با درس گرفتن از تجربیات تلخ شهرداران گذشته سعی در ادامه مسیر رفع مشکلات شهروندان دارم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *