مدیرکل فرهنگ و ارشاد خوزستان خبر داد:

دوازدهمین جشنواره ﻣﻠﯽ ﺷﻌﺮ “ﺩﺭ ﮐﻮﭼﻪ ﺁﻓﺘﺎﺏ” در گتوند برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری دوازدهمین جشنواره ملی شعر "در کوچه آفتاب" در شهرستان گتوند خبر داد.

احمدرضارستمی: به گزارش خورنا محمد جوروند ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، موضوعات آیینی و همچنین پژوهش‌های ادبی و نیز زندگی دکتر قیصر امین پور از جمله‌ محورهای اصلی این همایش می‌باشند.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان آثار خود را در قالب یک برگ A4 با فونت نازنین ۱۴ تایپ کرده و سپس به همراه لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره به نشانی: شهرستان گتوند، جاده اصلی سد، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند ارسال نمایند.

جوروند یادآوری کرد: این جشنواره در دوره‌های قبلی بصورت همایش و در سطح استانی برگزار می‌گردید و امسال برای دومین سال متوالی است که به صورت ملی برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خوزستان با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ۲۰ مهرماه می باشد اظهار کرد: دوازدهمین جشنواره ﻣﻠﯽ ﺷﻌﺮ “ﺩﺭ ﮐﻮﭼﻪ ﺁﻓﺘﺎﺏ” از ۹ آبان سالجاری در سالن اجتماعات قیصرامین پور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند برگزار می شود.

وی در پایان هدف اصلی این جشنواره را
تعالی هنر و بازتاب خلاقانه و ‌موشکافانه آثار هنرمندان عرصه شعر و نیز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شاعر انقلاب و دفاع مقدس قیصرامین پور دانست و گفت: دوستداران شعر و هنر می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه برگزاری این جشنواره ملی با شماره های۳۶۳۲۵۸۰۰_۳۶۳۲۵۸۰۱-۰۶۱ و همراه ۰۹۱۶۷۷۷۴۱۳۴-۰۹۱۶۹۹۹۴۳۵۹ و یا ایمیلی که در فراخوان این جشنواره درج شده است ارسال و تماس حاصل نمایند .