تغییرات مهم در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی

 

بر اساس اخبار رسیده به خورنا صبح امروز دو تغییر مهم در ترکیب هییت مدیره شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی صورت گرفته است و آقایان آمیلی و مفیدی جایگزین نادری یکتا و شمیلی شده اند. از حسین آمیلی بعنوان جدی ترین گزینه مدیرعاملی این مجموعه نام برده شده است.

آمیلی که یکی از خوش نام ترین و قدیمی ترین نیروهای فعال در توسعه نیشکر است فعالیت خود را از سال ۱۳۶۹ بعنوان مدیر اجرایی کشت و صنعت شعیبیه آغاز نموده و در طول ۲۸ سال گذشته بعنوان قائم مقام معاون امور زیربنایی ، معاون امور زیربنایی ، عضو هیئت عامل بهره برداری و معاون کشاورزی و بهره برداری شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی فعالیت نموده است و می توان وی را یکی از پایه گذاران این مجموعه در استان نامید.

با توجه به سو مدیریت و روند نامطلوب موجود در این شرکت که باعث شده خسارات فراوانی به مزارع نیشکر وارد شود سهام داران این مجموعه بالاخره تصمیم گرفتند علیرغم فشار برخی سیاسیون و نمایندگان مجلس در شرایط فعلی سکان مدیریت این مجموعه را به افرادی با تجربه و با سابقه واگذار کنند.

همچنین شنیده است با توجه به وجود گزارش هایی مبنی بر فروش شکر با تخفیف های ویژه به برخی افراد در دوران مدیریت فعلی از جمله فروش ۲۰ هزار تن شکر در روزهای گذشته ، نهادهای بازرسی و نظارتی بدنبال ورود و بررسی به این موضوع هستند .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • حبیبی شرافت چیز خوبیه بشرطی که اهلش باشید!