فرماندار بندرماهشهر از پایان عملیات آبگرفتگی در بندرامام خمینی خبر داد

خورنا: در پی باران ۵۳ میلی متری ، طی چند ساعت در شهر بندرامام خمینی(ره)و بروز حادثه آبگرفتگی معابر ، منازل و دیگر اماکن این شهر دچار خسارت گردیده که با تلاش گروه های امدادی در طی ۳ شبانه روز و در قالب چندین اکیپ عملیاتی، آبگرفتگی به پایان رسید .

حیاتی فرماندار بندرماهشهر از ابتدای حادثه آبگرفتگی با حضور در شهر بندرامام خمینی(ره) و برگزاری جلسات مدیریت بحران از کلیه امکانات امدادی و اضطراری این شهرستان استفاده نمود.

وی افزود: متأسفانه شهر بندرامام خمینی(ره) بنا به موقعیت خاص این شهر در برخی نقاط شهرستان نسبت به دیگر نقاط دارای سطح پائین تری بوده که این امر باعث بروز آبگرفتگی نقاط پایین دستی این شهر شده است .

وی همچنین ضمن تشکر از شرکت ها و سازمان هایی که به کمک مردم شهر بندرامام خمینی(ره) شتافته اند از مدیران اداره کل بنادر و دریانوردی ، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ، پتروشیمی بندرامام (ره) و پتروشیمی رازی تقدیر ویژه نمودند .

در ادامه حیاتی ضمن تشریح عملیات اجرایی دفع آب گرفتگی بندرامام پرداخته و افزود: اینک در شهر بندرامام خمینی (ره) ۵۰ پمپ ثابت و سیار ، ۲۰ لجن کش ، کلیه ماشین های آتش نشانی منطقه و همچنین ۶ دستگاه پمپ ۶ اینچ ارسالی از سوی ستاد بحران استان فعال بوده و به امدادرسانی در این شهر مشغول می باشند .

حیاتی ضمن تشکر از صبر و حوصله و دلگرمی مردم شهر بندرامام خمینی(ره) که به کمک مسئولان شتافته تقدیر نموده و اضافه کرد : با همت جوانان هلال احمر و گروه های  امدادی صنایع پتروشیمی لیستی از کلیه ساکنین محترم که در جریان آبگرفتگی دچار خسارت گردیده اند تنظیم شده و نیازمندیهای اولیه از قبیل : پتو ، زیرانداز و بخاری در اختیار آنان قرار گرفته است.

وی گفت : در پی بارندگی روزهای گذشته شهر بندرامام خمینی(ره) مناطق بلوکیها ، ۷۰۰ دستگاه ، کوی صباغان ، شهرک مقداد این شهر دچار آب گرفتگی شده بودند که با همت گروه های امدادی شهرستان و استان کلیه آب های سطحی آن دفع گردید .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *