نماینده ارومیه از احمدی‌نژاد شکایت کرد

خورنا: عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ از ارائه نامه رئیس کمیسیون به احمدی‌نژاد در راستای شکایت قاضی‌پور نماینده ارومیه بابت تعداد افراد همراهی کننده احمدی‌نژاد در نیویورک خبر داد.

حسین آذین در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با شکایت قاضی‌پور از رئیس جمهور در کمیسیون اصل ۹۰ گفت: این شکایت در کمیسیون اصل ۹۰ بررسی شده است و از سوی رئیس کمیسیون نامه‌ای به رئیس جمهور ارائه شده ولی تاکنون جوابی در این زمینه داده نشده است.

وی افزود: درنشست نمایندگان و رئیس جمهور این مسئله نیز بیان شد ولی رئیس جمهوردراین خصوص اعلام کرد ما تنها ۶۷ نفر را با خود به آمریکا برده‌ایم و هیچ یک ازافراد خانواده من در این سفر مرا همراهی نکرده است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در بهارستان در خصوص شکایت کامران از هیات رئیسه مجلس در کمیسیون اصل ۹۰گفت: شکایت کامران از نحوه عنوان بودجه مجلس، شاید به رئیس کمیسیون مطرح شده باشد اما هنوز در کمیسیون مطرح نشده و مورد بررسی نیز قرار نگرفته است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ اظهارداشت: شکایت برخی از نمایندگان در رابطه با نحوه قرائت طرح سوال از رئیس جمهور از سوی هیات رئیسه مجلس در صحن علنی با منتفی شدن این موضوع از دستور خارج شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر کمیسیون اصل ۹۰ درگیر بحث‌های مربوط به مشوق‌های افزایش جمعیت است و در این زمینه با اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز بحث‌هایی شده و اعضا در نظر دارند از نظرات دیگر اعضای کمیسیون‌ها نیز بهره گیرند لذا این موضوع را به کمیسیون‌های دیگر ارجاع خواهند داد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *