سرپرست هیأت شنا بندرماهشهر

هیات شنا هم‌چنان با بدهی های هیات قبلی دست و پنجه نرم می‌کند/ حقوق کارکنان طبق ظوابط پرداخت میشود

رئیس هیات شنا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خورنا گفت: ما در ابتدای کار هیات شنا را با بدهی نزدیک به یک میلیارد تومان و بدون حضور سرپرست هیئت قبلی و مدارک مرتبط با روند کار هیات و حضور و غیاب کارکنان در گذشته از اداره ورزش و جوانان تحویل گرفتیم.

وی ادامه داد: با تمام این شرایط ما تصمیم بر این گرفته ایم که با برنامه ریزی کامل تمامی حقوقی که کارکنان استخر المپیک طلبکار بوده راه بر اساس قانون پرداخت کنیم.

وی افزود: در ادامه کار سرپرست قبلی هیئت شنا با در دست داشتن مهر و دسته چک هیات شنا اقدام به کشیدن چک‌های بلا محل و برگشت زدن چک های استخر کرد و با وکالت داشتن از برادر خود چک های برگشت زده را پیگیری کرده است.

آلبوغبیش تصریح کرد: یکی از این چک‌های بلا محل به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان از طریق یک سفره خانه ها در سربندر برگشت خورده است

سرپرست هیات شنا یکی دیگر از مشکلاتی که در ابتدای کار و تحویل هیئت شنا با آن دست و پنجه نرم کرده را پرداخت نشدن بدهی حامل‌های انرژی عنوان کرد، و گفت: استخر المپیک طی مدتی که در اختیار هیأت قبلی بوده هزینه هیچ یک از حامل های انرژی را پرداخت نکرده و مبلغی بالغ بر ۱۸۰ میلیون بدهی بر جای گذاشته است.

وی افزود: در این مدت بلیط فروشی ها و قرادادهای که به حساب مسدود شده هیأت شنا واریز شد بود علارغم اینکه هیأت قبلی ضمانت نامه بانکی داشته توسط اداره ورزش و جوانان استان بابت بدهی هفت ماه اجاره بها عقب مانده در زمان هیات قبلی به مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال طی هفته‌های گذشته از حساب هیأت شنا برداشت شده است

وی ادامه داد: با تمام این شرایط تا حد ممکن ما تمامی حقوق ها را سعی کردیم که به موقع پرداخت کنیم و تا امروز حقوق کارکنان کمتر از یکماه در به تعویق افتاده که با برنامه ریزی های انجام شده این موضوع بزودی برطرف خواهد شد.

وی تصریح کرد: علیرغم اینکه در زمان سرپرست قبلی هیئت شنا حقوق کارکنان ۹۰۰ تومان پرداخت می شد ما تصمیم بر این گرفته‌ایم که تمامی حقوق ها را بر اساس پایه اشل پرداخت کنیم که با وجود مشکلاتی که در استخر و مسدودی حساب ها وجود داشت به صورت علی الحساب مبالغی پرداخت شد و به تمامی کارکنان تضمین داده شد که مابقی آن پس از باز شدن حساب های هیئت شنا و به غلتک افتادن امور پرداخت شود.

آلبوغبیش افزود: در زمان سرپرست قبلی هیات شنا باشگاه ورزشی بدنسازی که در طبقه فوقانی استخر وجود دارد با قردادی نا معلوم که ظاهراً مستقیما با اداره ورزش وجوانان بسته شده اجاره‌ داده شده که در مدت یک سال و نیم گذشته نه تنها اجاره بهایی به هیأت و اداره ورزش و جوانان بندرماهشهر پرداخت نشده بلکه هزینه حامل های انرژی را هم بدوش هیات شنا انداخته است.

رئیس هیات شنا عنوان کرد: در این مدت هیات شنا دو باب مغازه در اختیار داشته است که در زمان ریاست قبلی اجاره داده شد و مبلغ پیش آن نیز به حساب شخصی یکی از نزدیکان خود واریز شده و در مدتی که استخر المپیک دچار بحران شده بود بدون هماهنگی با هیأت به هیات ناشنوایان واگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این میان علیرغم تمام مشکلات و بدهی‌هایی که از دوران ریاست پیشین برای هیات باقی مانده و با توجه به گرانی مواد شوینده و پاک کننده که سهم بسزایی در هزینه‌های استخر دارند هیچکدام از مسئولان شهرستان حمایتی از هیات شنا نکرده و تمامی حقوق کارکنان در این مدت با گرفتن وام و از هزینه شخصی پرداخت شده است.

نافع آلبوغبیش بیان کرد: علارغم تمامی مشکلاتی که در ابتدای تحویل هیات شنا وجود داشت در سه ماه نخست سه مسابقه شهرستانی و استانی برگزار شد که تمامی جوایز این مسابقات را هیات شنا بندرماهشهر پرداخت کرد.

 

وی در پایان با اشاره به این موضوع که با هیچ این شخصیت سیاسی عقد اخوت نبسته است، گفت: رشته‌های ورزشی به هیچ عنوان نباید وارد بازی‌های سیاسی شوند چرا که با دخالت سیاست ورزش از مسیر اصلی خود خارج شده و دچار حاشیه سازی می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ادریس خاک تو سرت که با اون درآمد میلیاردی مدیر سابق هنوز لنگ پول شوینده ای