کلنگ پروژه تعریض جاده بهبهان آغاجاری به زمین زده شد

خورنا | به گزارش خبرگزاری خورنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری بهبهان امروز پنج شنبه ۲ خردادماه با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان، فرماندار، امام جمعه و نماینده شهرستان بهبهان کلنگ پروژه احداث قطعه اول جاده بهبهان_آغاجاری (جاده قدیم اهواز) به زمین زده شد.

محمد حری فرماندار شهرستان بهبهان در این مراسم گفت:  بهبهان یکی از ورودی های مهم استان خوزستان و نقطه اتصال چند استان مهم و استراتژیک کشور است که متاسفانه در حوزه راه ها محرومیت زیادی داشته و در دولت های قبل از این حیث در حق شهرستان بی توجهی شده اما با اهتمامی که دولت تدبیر و امید به مسائل زیرساختی کشور دارد در این دولت کلیه پروژه های راه های شهرستان فعال بوده و بیش از ۶۰ میلیارد تومان مبلغ پیمان این پروژه ها است.

حری در خصوص پروژه جاده بهبهان رامهرمز گفت: پروژه بهبهان_رامهرمز یکی از پروژه های مهم استان است که متاسفانه عملیات اجرایی آن مدتی متوقف بود و با تلاش استاندار محترم و مدیرکل راه و شهرسازی مجدد شروع بکار شد تقاضا داریم در اجرای پروژه ها تسریع شود و هر چه سریعتر این پروژه ها مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی در تشریح پروژه بهبهان آغاجاری گفت: در صورت اجرای کامل پروژه بهبهان _ آغاجاری علاوه بر اینکه شهرستان آغاجاری از بن بست خارج و رونق بیشتری خواهد یافت،  باعث کاهش ۲۱ کیلومتری مسیر بهبهان به مرکز استان خواهد شد.

لازم به ذکر است طول قطعه اول پروژه بهبهان _ آغاجاری (جاده قدیم اهواز) ۵/۵ کیلومتر و مبلغ اولیه پیمان ۷/۸ میلیارد تومان است.