پتروشیمی بندرامام ماهشهر در صدر جدول لیگ برتر بسکتبال باقی ماند/صنایع پتروشیمی مغلوب شد

خورنا: هفته پنجم دور رفت مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های ایران، امروز (پنجشنبه) با برگزاری پنج دیدار پیگیری شد که تیم پتروشیمی بندرامام ماهشهر (ره) با شکست همیاری شهرداری زنجان ۱۰ امتیازی شد و در صدر جدول این رقابت ها باقی ماند.
به گزارش ایرنا، در بازی های این هفته لیگ برتر بسکتبال، تیم های پتروشیمی بندرامام ماهشهر (ره)، فولاد ماهان اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی تهران، مهرام تهران و شهرداری گرگان مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.
تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام (ره) در مصاف با همیاری شهرداری زنجان به پنجمین پیروزی متوالی خود با امتیاز ۷۲ بر ۶۹ دست یافت تا با ۱۰ امتیاز، صدرنشینی خود را حفظ کند.

در دیگر دیدار هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال، تیم استقلال زرین قشم در سالن تختی این شهر میزبان فولاد ماهان اصفهان بود که در وقت اضافه (۷۴ بر ۶۵) نتیجه را به تیم فولاد ماهان سپاهان واگذار کرد.

بازی دو تیم در وقت های قانونی با تساوی ۶۳ – ۶۳ به پایان رسید.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران نیز در این هفته میهمان تیم صنایع پتروشیمی بندرماهشهر بود که موفق شد ۸۳ بر ۶۹ این تیم را از پیش رو بردارد.

چهارمین بازی هفته پنجم دور رفت لیگ برتر بسکتبال در شهرستان بندرلنگه برگزار شد و تیم ˈالبدرˈ بندر کنگ در سالن ورزشی شهدای خلیج فارس بندرلنگه با نتیجه ۶۹ بر ۸۰ مغلوب میهمان خود مهرام تهران مدافع عنوان قهرمانی شد.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان نیز در آخرین بازی این هفته، ۶۹ بر ۵۸ نفت سپاهان تهران را شکست داد و به نخستین پیروزی خود دست یافت.

در پایان رقابت های هفته پنجم مسابقه های لیگ برتر بسکتبال، تیم های پتروشیمی بندرامام (ره)، فولاد ماهان اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی تهران به ترتیب در مکان های اول تا سوم جدول رده بندی این رقابت ها قرار گرفتند و تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر با کسب ۶ امتیاز در ۵ بازی در رده ۷ جدول لیگ برتر باقی ماند .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *