برتری تیم فوتبال صنعت ساری مقابل نفت امیدیه

خورنا: در بازی جنجالی دو تیم صنعت ساری و نفت امیدیه در ساری با برتری نماینده مازندران خاتمه یافت که هر گل صنعت ساری با ضربه سر به دست آمد.

به گزارش فارس خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، از هفته یازدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور دو تیم صنعت ساری و نفت امیدیه در ورزشگاه شهید متقی ساری به مصاف هم رفتند که در نهایت با برتری دو بر یک صنعت ساری مقابل حریف خاتمه پذیرفت.

تیم صنعت ساری که برای نخستین بار در ورزشگاه  شهید متقی میزبان حریف بود حدود ۵۰۰ تماشاگر را برای تماشای این دیدار به ورزشگاه مرکز شهر کشاند تا نظاره‌گر پیروزی نماینده مازندران در این مسابقه باشند.

نیمه نخست دو تیم بازی سرد و کسل کننده‌ای را در زمین مسابقه ارائه دادند که به جز یکی دو موقعیت خطرناک کار دیگری در زمین انجام ندادند و بدون اینکه گلی رد و بدل شود بازیکنان دو تیم به رختکن رفتند.

با شروع نیمه دوم تیم میزبان برای کسب سه امتیاز بازی به آب و آتش زد تا اینکه اسماعیل صمدی در دقیقه ۵۷ نخستین گل صنعت ساری را با ضربه سر درون دروازه نفت امیدیه کرد.

با دریافت گل تیم مهمان روی دروازه صنعت ساری فشار آورد تا اینکه سیاوش روایی در دقیقه ۶۲ با شوتی سرکش از فاصله ۲۵ متری موفق شد گل تساوی را وارد صنعت ساری کند.

با دریافت گل مساوی بازیکنان صنعت ساری برای کسب سه امتیاز و پیروزی داخل خانه در حضور هواداران روی دروازه مهمان فشار زیادی آوردند تا اینکه حمید فرجی با ضربه سر در دقیقه ۷۴ دومین گل صنعت ساری را درون دروازه نفت امیدیه کرد.

در اواخر بازی و در وقت تلف شده دقیقه ۹۴ بازیکن نفت امیدیه در درون محوطه جریمه صنعت ساری سرنگون شد که کادر فنی و بازیکنان نفت امیدیه به نشانه اعلام نقطه پنالتی به داور مسابقه اعتراض شدیدی داشتند.

اگر دخالت ماموران نیروی انتظامی در این بازی نبود شاید بازیکنان نفت امیدیه با داور این بازی درگیر و زد و خورد می‌کردند.

قضاوت این بازی که بر عهده مجید پورعلی بود به دو بازیکن دو تیم کارت زرد نشان داد.

سید کاظم سیدی از صنعت ساری و هادی اشنود از نفت امیدیه از داور این مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

تیم صنعت ساری با این پیروزی ۱۸ امتیازی شد و با توجه به این برتری همچنان در رده چهارم جدول ۱۴ تیمی این رقابت‌ها قرار دارد.

نفت امیدیه نیز با این شکست با ۱۵ امتیاز در رده ششم جای گرفت.