مشکلات استخر المپیک بندر ماهشهر پایان ندارد/ حقوق و مزایای کارکنان استخر همچنان پرداخت نمی‌شود/ علاقه هیئت شنای استان به انتصابات مسأله‌دار در بندر ماهشهر

پس از بحران ها و مشکلات سال گذشته استخر المپیک بندر ماهشهر، آذر ماه پارسال با هدف تغییر رویه و بهبود اوضاع این استخر، امیرحسین قائدی رئیس پیشین هیات شنا عزل و نافع آلبوغبیش به عنوان سرپرست جدید منصوب و حمید آلبوغبیش مدیریت این استخر را عهده دار شد.

با گذشت حدود ۵ ما از این انتصاب، کارکنان این استخر همچنان به پرداخت نشدن به موقع حقوق ها و همچنین میزان حقوق پرداختی اعتراض دارند، و تاکنون چندین نوبت از طریق اداره ورزش و جوانان و فرمانداری شهرستان بندرماهشهر این موارد را پیگیری کرده‌اند.

یکی از این کارکنان معترض در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خورنا اظهار کرد: در حالی که طی چند ماه گذشته چندین پرداختی بابت قردادهای مربوط به دوران رئیس پیشین هیات از طریق شرکت های پتروشیمی طرف قرداد انجام شده و در این مدت روزانه نیز تمامی بلیط فروشی‌های آزاد، بصورت نقد صورت گرفته اما همچنان مدیریت استخر از پرداخت به موقع حقوق کارکنان امتناع می کند.

وی ادامه داد: مدیریت استخر و رئیس هیات شنای بندر ماهشهر در این مدت با بهانه اینکه حساب های این هیأت مسدود است حقوق و مزایای قانونی کارکنان را پراخت نکرده‌اند.

وی افزود: با بالا گرفتن اعتراضات کارکنان استخر المپیک مدیریت استخر اقدام به گرفتن رسید غیر قانونی مبنی بر پرداخت کامل حقوق ها کرده است.

به گزارش خورنا استخر المپیک بندرماهشهر با هدف بالا بردن سرانه ورزشی شهرستان از محل بودجه شورای راهبردی ساخته شد و از اواخر سال ۹۶ فعالیت خود را آغاز کرد.

در این مدت بر اثر بی تدبیری و عدم نظارت‌ کافی از سوی هیأت شنا استان‌ خوزستان، استخر المپیک بحران های زیادی را از سر گذراند که در اثر آن در بازه‌ای از زمان منجر به پلمپ استخر و قطع اشتراک آب آن شد.

با مرور اقدامات و نحوه مدیریت جدید استخر المپیک و در صورت ادامه روند بی‌تفاوتی مسؤولان نظارتی دور از انتظار نیست که در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد پلمپ مجدد این استخر باشیم.

در این میان نقش رئیس هیئت شنای استان در به کارگیری و انتصاب افراد مسأله‌دار و کارنابلد و غیرمرتبط به عنوان رئیس هیئت شنای بندر ماهشهر در بروز این مشکلات نقش به سزایی داشته است.

وجود پرونده‌های مختلف قضایی، مسدود شدن حساب هیئت شنای بندر ماهشهر، ابهامات فراوان در مورد قرارداد، درآمدها و هزینه‌کردهای استخر المپیک بخشی از دستاوردهای انتصابات غیر اصولی و سفارشی هیئت شنای استان در بندر ماهشهر بوده است.

پس از قائدی نیز گزینه‌ای دیگر برای تصدی این مسئولیت در نظر گرفته شده بود که توسط حراست اداره کل ورزش و جوانان استان و در استعلام‌های صورت گرفته رد صلاحیت شد.

انتصاب اخیر نیز که به نظر می رسد بیشتر سیاسی بوده نتیجه‌ای جز تکرار وضعیت گذشته استخر و نارضایتی کارکنان نداشته است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • شیدا سلام این خیلی بد هست که استخر نوسازی مثل المپیک اون هم با موقعیت امن وسط شهر و با درصد زیادی استفاده کننده و حجم بالای غریق نجات ها باعث بشه که حقوق پرسنلی که هرروز با جون ادمها سر و کار دارند به تاخیر بیفته من یکی از استفاده کنندگان این استخر هستم اگر غریق نجات نباشه جرات رفتن در اب رو‌ندارم یک لحظه عفلت غریق نجات می تونه مصادف با یک حادثه باشه در شرایط اقتصادی کنونی که کسانی که دارند به موقع حقوق نی گیرند دچار مشکل اقتصادی هستند چه بریه به این بندگان خدا که چندین ماه از حقوقی که زحمت می کشند محروم هستند امیدوارم مسئولین کمی بیدار شوند و موضوع را به صورت جدی پیگیری کنند و رانت خواری را به حداقل برسانند
  • قیصر درودخدابرآنهایی که بدون ریاجانشان رابخاطرمافداکردندتاباعزت زندگی کنیم نه باذلت اگرمسئولین بندرماهشهربومی نباشن ازاین مواردچیزهای دیگری اتفاق خواهدافتادپس همه چیزدورازانتظارنیست! مسئول بومی ،یعنی سرپرست پدر،برخانواده سالم وبدون هر عیبی???