دیدار مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری با رییس هیات فوتبال شهرستان بندرماهشهر

ظهر امروز دوشنبه ۳۰ اردیبهشت یوسف حیدری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندرماهشهر درمعیت چند تن از مسئولین این باشگاه در محل هیئت فوتبال شهرستان بندرماهشهر با رییس هیات فوتبال به دیدار و گفتگو پرداختند.

در ابتدای این دیدار، یوسف حیدری از مجموعه هیئت فوتبال بویژه منوچهر حیاتی به جهت مساعدت و همکاری آن هیات در برگزاری فصل ۹۷/۹۸ مسابقات فوتبال لیگ دسته یک تشکر وقدردانی کرد و از تعامل مثبت و سازنده رئیس هیئت فوتبال با باشگاه شهرداری تقدیر به عمل آورد.

وی بر لزوم استحکام روابط سازنده باشگاه و هیات فوتبال تاکید نمود و خواستار حفظ و استمرار روابط طرفین شد.

حیدری اظهار داشت: این افتخارات بندرماهشهر در رشته های مختلف ورزشی بخصوص فوتبال برکسی پوشیده نیست وحقیقتا نقش هیات فوتبال ودر راس آن حضور مقتدرانه سردار حیاتی در رشد جایگاه فوتبال شهرستان تاثیر گذار و با ارزش است.

رییس باشگاه شهرداری بندرماهشهر در ادامه از زحمات رئیس اداره ورزش و جوانان، و رییس و اعضای هیات فوتبال برای رشد و ترقی ورزش فوتبال شهرستان قدرانی کرد و گفت: حمایت مسئولان یقینا شکوفایی و افتخار آفرینی ورزشکاران را در فصل بعدی به دنبال خواهد داشت.

در پایان این دیدار به پاس زحمات صادقانه وتلاش مجدانه وحمایت های بیدریغ رییس هیات فوتبال شهرستان بندرماهشهر ضمن آرزوی موفقیت لوح تقدیر به وی اهدا شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *