فرماندار آغاجاری خواستار اختصاص ۱۰ درصد ظرفیت پذیرش دبستان هیات امنایی شهید رجایی برای دانش آموزان نخبه ولی بی بضاعت شهرستان جهت تحصیل رایگان شد 

خورنا_ بهنام کنارکوهی/ دومین جلسه شورای آموزش و پرورش به ریاست پاکدل فرماندار و با حضور حجت الاسلام موسوی امام جمعه و سایر اعضاء در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

از مهمترین موارد مطرح شده توسط فرماندار آغاجاری در این نشست می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

آموزش و پرورش زیربنا و اساس نظام اداری هر کشور و دارای حوزه گسترده ای است و به همین دلیل می طلبد نگاه فرابخشی و بین بخشی به این نهاد توسط مسئولین و خیرین شود تا به اهداف بلند مدت مورد نظر در جهت سعادت جامعه و پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت دست یابیم.

به اهمیت موضوع برگزاری امتحانات نهایی در مدارس شهرستان واقف هستیم و انتظار داریم در برگزاری این امتحانات، شاخص ها و آیتم های مرتبط لحاظ شود تا آزمون ها در کمال آرامش برگزار شود.

تاکید داریم تمامی پوشاک مدارس، ادارات، بیمارستان و غیره در آغاجاری از تولیدکنندگان داخلی پوشاک که علاقمند به تهیه لباس های فرم دانش آموزان مدارس و ادارات هستند، تامین شود که در واقع نوعی سرمایه گذاری بر روی این تولیدکنندگان و استفاده از پتانسیل های آنان در راستای اشتغالزایی است.

تنها در صورت عدم توانایی تولیدکنندگان پوشاک شهرستان آغاجاری می توان از ظرفیت های تولیدکنندگان شهرستان های مجاور استفاده کرد.

دبستان شهید رجایی که برای یکسال به صورت آزمایشی با مدیریت هیات امنایی اداره شد که نتایج مثبتی به همراه داشت و لازم است ۱۰ درصد از ظرفیت پذیرش این دبستان برای دانش آموزان مستعد و نخبه شهرستان که توانایی مالی پرداخت شهریه را ندارند، اختصاص یابد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *