پذیرش دانشجویان مقاطع کاردانی امیدیه بدون کنکور

خورنا : مهرداد افشون اظهار داشت: این دانشگاه در حال حاضر با هفت رشته کارشناسی ارشد، ۱۱رشته کارشناسی ۱۶ رشته کاردانی از جمله کارشناسی و کارشناسی ارشد نفت‌، کارشناسی و کارشناسی ارشد شیمی کاربردی‌، کارشناسی مدیریت صنعتی و کارشناسی صنایع شیمیایی و … به دانشجویان خدمات آموزشی ارائه می‌دهد.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی خاطرنشان کرد: همچنین در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار دانشجو در این واحد دانشگاهی مشغول تحصیل هستند و خدمات آموزشی به بهترین شکل به دانشجویان ارائه می‌شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه افزود:‌ این دانشگاه با وسعتی به میزان بیش از ۱۵ هکتار و ۲۷هزار و ۷۶۵ متر مربع فضای آموزشی اداری، رفاهی و ۳۰ آزمایشگاه و کارگاه از جمله آزمایشگاه فیزیک، شیمی، نفت، مکانیک، حفاری و ۹ سایت کامپیوتر و اینترنت است.
وی با اشاره به سطح بالای فعالیت‌های پژوهشی این دانشگاه، ادامه داد: ارائه بیش از ۳۰ مقاله در سمینارها و همایش‌های داخلی و همچنین ارائه مقالات متعدد ISI در خارج کشور از دیگر فعالیت‌های پژوهشی این واحد دانشگاهی است.
افشون با اشاره به فعالیت مطلوب باشگاه پژوهشگران جوان این واحد دانشگاهی تصریح کرد: باشگاه پژوهشگران جوان این واحد دارای بیش از ۱۰۰ نفر پژوهشگر و مخترع است.
وی در ادامه گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی همایش‌های مختلف علمی از دیگر فعالیت‌های مؤثر این باشگاه در راستای ترغیب دانشجویان به پژوهش و تحقیق است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی امیدیه اضافه کرد: باتوجه به فراهم آوردن امکانات موردنظر این دانشگاه امسال در هشت رشته کاردانی بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد.
وی اظهار داشت: ثبت‌نام متقاضیان پذیرش در مقطع کاردانی و بدون کنکور از نیمه دوم مهرماه سال جاری آغاز می‌شود و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این دانشگاه مراجعه کنند.
افشون با اشاره به ظرفیت محدود پذیرش بدون کنکور در این هشت رشته مقطع کاردانی، خاطرنشان کرد: متقاضیان باید با اطلاع از جزئیات پذیرش بدون کنکور در زمان‌بندی اعلام شده به‌منظور ثبت‌نام اقدام کنند.
وی بااشاره به استقبال خوب متقاضیان بومی، افزود: سال گذشته ۱۵۰ دانشجوی بومی کاردانی به‌صورت بدون کنکور در این واحد دانشگاهی پذیرش شدند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی امیدیه گفت: تمام امکانات و تمهیدات لازم به‌منظور ارائه خدمات آموزشی مطلوب به دانشجویان در سال تحصیلی جدید اندیشیده شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • همشهری دانشگاه سمای ماهشهر هم بدون کنکور دانشجو میگیره
  • HANA0611 سلام رشته ی برق صنعتی هم داره؟!!
  • HANA0611 میشه لطف کنید و اطلاع بدین کدوم دانشگاه ها در اهواز و شهرهای نزدیک آن ،رشته ی برق صنعتی در مقطع کاردانی بدون آزمون ثبت نام میکنه!