دادستان بندر ماهشهر خبر داد

کمک ۹۱۳ میلیون تومانی خیران به زندانیان بندر ماهشهر در سال گذشته

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر گفت: سال گذشته مبلغ ۹۱۳ میلیون تومان توسط انجمن حمایت از زندانیان بندر ماهشهر جمع‌آوری شده است.

به گزارش خبرگزاری خورنا از بندر ماهشهر، مهدی محمدی در جلسه مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان اظهار کرد: سال گذشته مجموع درآمدهای این انجمن ۹۱۳ میلیون تومان بوده که رقم نسبت به سال ۹۶ رشد ۴۰ درصدی داشته است.

وی افزود: این مبلغ از محل کمک و هدایای خیران حقیقی و حقوقی، درآمد حاصل از سود مشارکت بانکی و فروشگاه انجمن و درآمد ناشی از اجاره مغازه‌های متعلق به انجمن جمع‌آوری شده است.

دادستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: مبالغ جمع‌آوری شده در قالب کمک مستمری، اجاره مسکن، بهداشت و درمان، تحصیلی و آموزشی و ازدواج و جهیزیه به خانواده زندانیان پرداخت شده است.

محمدی ادامه داد: همچنین کمک‌هایی نیز در قالب ملزومات فرهنگی و هزینه پرداختی به زندان، کمک به زندانیان بی‌بضاعت و آزادی زندانیان جرائم غیر عمد صورت گرفته است.

فرماندار بندر ماهشهر نیز گفت: در راستای توانمندسازی انجمن حمایت از زندانیان و ایجاد درآمد پایدار، امسال برنامه احداث یک سالن ورزشی در فاز ۷ بندر ماهشهر را داریم.

محسن بیرانوند اظهار کرد: اعتبارات اولیه ساخت این ورزشگاه از محل کمک‌های صنایع پتروشیمی تأمین شده و برای جذب اعتبارات تکمیلی آن تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: همچنین در جوار این سالن زمین دیگری وجود دارد که با کمک خیران و صنایع پتروشیمی در آن ساختار جدید اقتصادی و ورزشی برای ایجاد اشتغال و درآمد پایدار به وجود خواهیم آورد.