رکوردشکنی تولید محصول در پتروشیمی اروند

خورنا|باقر گل فر:بنابه گزارش سرویس نفت و پتروشیمی به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی اروند،بهزاد محمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و معاون وزیر نفت نیز  با صدور پیامی، دستیابی به رکورد تولید، توسط شرکت پتروشیمی اروند در سال ۹۷ را به مدیرعامل این شرکت و کلیه کارکنان آن تبریک گفت .

متن این پیام به شرح زیر است :

جناب آقای مهندس نشان زاده

مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی اروند

با سلام و احترام

اکنون که با لطف و عنایت پروردگار و در سایه مدیریت جهادی جنابعالی و تلاش کلیه همکاران آن شرکت، در سال حمایت از کالای ایرانی به رکورد جدیدی در میزان تولید دست یافته اید، بر خود واجب می دانم مراتب سپاس و قدرشناسی خود را به آن برادر ارجمند و کلیه کارکنان آن شرکت ابلاغ نمایم.

امید است در پرتو عنایت حق تعالی و تلاش کلیه همکاران، روند افزایش تولید آن شرکت تداوم یافته و در سال رونق تولید، دستیابی به رکوردهای جدید تولید برای آن شرکت محقق گردد.

در پی کسب این موفقیت،حسن نشان زاده مقدم، نایب رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند گفت :همدلی کارکنان پتروشیمی اروند، عامل اصلی موفقیت در ثبت این رکورد تولید می باشد،این پتروشیمی موفق به ثبت رکورد تولید در سال ۹۷ شد.

نشان زاده مقدم مدیرعامل پتروشیمی اروند ضمن قدردانی از عملکرد خوب کارکنان این شرکت، ثبت رکورد تولید پتروشیمی اروند را نشان از ظرفیت ها و توانمندی های کارکان این شرکت دانسته و افزود : مدیران و کارکنان پتروشیمی اروند  توانسته اند با برنامه ریزی‌های مناسب، تلاش مستمر ، تعهد و بهره مندی از دانش و تجربیات اثربخش به این موفقیت بزرگ دست یابند.

وی با تأکید بر ضرورت تثبیت این شرایط و لزوم دستیابی به رکوردهای بالاتر اظهار امیدواری کرد پتروشیمی اروند با کمک و همدلی مجموعه  کارکنان بتواند  به ثبت رکوردهای  بالاتری دست یابد.

نشان زاده مقدم در پایان، ضمن تشکر مجدد از زحمات و تلاش پرسنل واحدهای مختلف شرکت، نقش خانواده کارکنان پتروشیمی اروند را در ثبت این  رکورد بسیار پررنگ ارزیابی کرده و از آنان بصورت ویژه قدردانی نمود.

شایان ذکر است، شرکت پتروشیمی اروند یکی از بزرگترین تولید کنندگان زنجیره PVC  در منطقه خاورمیانه می باشد و بالاترین ظرفیت تولید کاستیک در کشور، تولید کننده انحصاری گرید های EPVC  و نیز توانایی تولید گرید های خاص SPVC شامل Medical Grades از ویژگیهای خاص آن می باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *