مدعیان دروغین حقوق‌بشر سیل‌زدگان را تحریم کردند

خورنا- حسنوند در نشست شورای اداری اندیمشک با انتقاد عملکرد پیمانکاران در حوزه فاضلاب شهری در شهر اندیمشک عنوان کرد: باید مدیران دستگاه‌ها با نظارت دقیق و برنامه‌ریزی صحیح اسباب رضایت شهروندان را فراهم آورند.

وی افزود: باید درس‌های بزرگ از حوادث و سیلاب اخیر فرا گرفت و مسیر را با کار کارشناسی، تلاش و اقدامات آبخیزداری دیگر هرگز شاهد سیلاب نباشیم.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس با تبریک روز ارتش و اعیاد شعبانیه گفت: ارتش در میدان عمل در کنار سپاه، دولت هلال احمر و سایر دستگاه‌ها و نهادها با استفاده از تجهیزات و جسم خود در کنار مردم برای کاهش آلام شهروندان بود.

وی سپاه را نهاد امید بخش و پیش‌گام کشور در حوزه‌های مختلف دانست و گفت: سپاه در جنگ، امدادرسانی و احداث پروژه‌های مهم هم‌چون سد کرخه همواره پیشگام و در همه عرصه به عنوان بازوی توانمند کشور و نظام حضور فعال و سازنده دارد.

حسنوند با بیان اینکه پدر و رئیس دانشگاه تروریست‌ها سپاه را تروریست می‌نامد تصریح کرد: دشمن با تضعیف نهادهای برگرفته از مردم می‌خواهد بذر امید را در کشور برچیده و توان نظام را کاهش داده و به کشور ضربات سنگین وارد کند.

وی گفت: شرایط کشور در حوزه بودجه و تحریم‌ها را می‌دانیم اما هیچ گونه بهانه برای احمال و کم‌کاری را نخواهیم پذیرفت و مسیر توسعه و خدمت باید با شتاب و بر اساس برنامه پیش رود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدعیان دروغین حقوق بشر سیل‌زدگان کشور را نیز تحریم کردند، اظهار کرد: شهرستان اندیمشک در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان بیش از کلیه کمک‌های کشورهای خارجی به سیل‌زدگان کمک‌های نقدی و غیرنقدی داشته است.

حسنوند با تاکید بر حفظ رویه وحدت و یاری به سیل‌زدگان در شهرستان، استان و کشور گفت: باید این روحیه انقلابی تقویت و فارغ از رنگ‌ها و جناح‌ها تقویت شود زیرا این رویه توسعه و پیشرفت کشور را در پی خواهد داشت.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدعیان دروغین حقوق‌بشر سیل‌زدگان را تحریم کردند، گفت: مانع از دریافت کمک‌ها به سیل زدگان می‌شوند. حساب‌ها را به بهانه تحریم در این شرایط مسدود کردند.

وی در پایان گفت: باید با تلاش و خدمت به شهروندان خسارات را جبران و اقدامات مؤثر مانع از تکرار حوادث تلخ مشابه شد.

انتهای پیام/