کلنگ زنی احداث ۵ پروژه ورزشی از محل اعتبارات شورای راهبردی شرکت های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با حضور استاندار +تصاویر

خورنا|باقر گل فر:بنابه گزارش سرویس نفت و پتروشمی به نقل از  روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی صبح روز پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸، کلنگ احداث ۵ پروژه ورزشی با تامین اعتبار از سوی شرکت های پتروشیمی منطقه و با حضور استاندار خوزستان، مدیران عامل شرکت عملیات غیرصنعتی و سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، فرماندار و نماینده شهرستان در مجلس به زمین زده شد.

سالن چند منظور ورزشی در روستای گرگر، سالن ژیمناستیک با زیربنای ۱۱۰۰ متر مربع در ناحیه صنعتی بندرماهشهر، سالن کشتی و سالن کاراته هرکدام با ۱۲۵۰ متر مربع زیربنا در فاز ۶ بندرماهشهر و سالن چند منظوره انجمن حمایت از زندانیان در فاز ۷ از پروژه هایی بود که کلنگ احداث آن ها به زمین زده شد.

ساخت این ۵ پروژه بزرگ ورزشی با تامین اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی از سوی شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه  انجام خواهد شد.

شریعتی استاندار خوزستان در حاشیه کلنگ زنی این پروژه های ورزشی اظهار کرد: تخصیص اعتبارجهت ایجاد پروژه های مختلف در منطقه از سوی صنایع پتروشیمی نوعی سرمایه گذاری به حساب می آید چرا که تنها در اینصورت شهروندان نیز به توسعه شرکت های پتروشیمی راغب می شوند و از آن استقبال می کنند و به همین دلیل است که موضوع CSR  امروزه در سراسر دنیا مهم تلقی می شود.

استاندار خوزستان روند انجام مسئولیت های اجتماعی از سوی شرکت های پتروشیمی در سال های اخیر را مثبت دانست و گفت: خوشبختانه در چند سال اخیر تقریبا تمام اعتبارات مصوب در شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی محقق می شود که این موضوع مهم و حائز اهمیتی است.

وی افزود: با روند افزایشی که در بودجه های شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه وجود دارد و با عزمی که در مدیران عامل محترم این شرکت ها میبینیم، بسیار امیدواریم که در چند سال آینده شهرستان بندرماهشهر در ابعاد مختلفی با پیشرفت های چشمگیر روبرو شود و در کنار آن سایر نهادها نیز باید به وظایف و مسئولیت های خودشان در منطقه عمل کنند.