آخرین وضعیت خبرنگاری که ۲۶ ضربه چاقو خورد

خورنا: سرهنگ بهمن نورالهی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ماجرای سوء قصد به جان یک خبرنگار لرستانی که در آخرین روز آبان ماه سال جاری صورت گرفت، گفت: این فرد هنگامی که توسط ضاربان مورد ضرب و شتم قرار گرفت، مشغول به کار خبرنگاری نبوده و در حال رفتن به محل کار خود که یک اداره مالیاتی است، بود.

وی ادامه داد: بنا بر اطلاعات به دست آمده، این فرد در گذشته مدیر مسئول نشریه‌ای بوده که در حال حاضر این نشریه توقیف شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان لرستان با بیان اینکه بنا بر آخرین اطلاعات رسیده به پلیس، مضروب در کما است، اظهارکرد: با توجه به وضعیت مضروب و اینکه امکان تکلم برای او وجود ندارد، پلیس نتوانسته اطلاعات دقیقی در خصوص چهره و سابقه آشنایی ضاربان با وی را به دست آورد.

نورالهی ادامه داد: تاکنون علت و انگیزه قطعی از این حمله به دست نیامده، اما با این وجود تحقیقات پلیس برای دستگیری ضاربان که به گفته شاهدان عینی چهار تن بودند، ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، در روز سه‌شنبه (آخرین روز آبان) یکی از خبرنگاران نشریات محلی لرستان توسط فردی ناشناس با ضربات متعددی چاقو که به گفته پزشک معالجش، ۲۶ ضربه بوده است، مجروح و به بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد منتقل شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *