جزئیات استخدام معلمین حق التدریس و آموزش یاران نهضت سوادآموزی

خورنا – فرزاد شعبانی

مدیر آموزش و پرورش رامشیر جزئیات استخدام معلمین حق التدریس، آموزش یاران نهضت سوادآموزی، مربیان پیش دبستانی و خرید خدمات آموزشی را اعلام کرد.

به گزارش خورنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش رامشیر، علی حمید با بیان اینکه ظرفیت استخدام این نیروها توسط سازمان اداری و استخدامی کشور و بر اساس نیاز استان ها مشخص می شود، اظهار کرد: این استخدام در خصوص آن دسته از افرادی است که در قالب مربی پیش دبستانی، خرید خدمات آموزشی، حق التدریس غیر مستمر یا سوادآموزی سابقه همکاری با آموزش و پرورش را داشته باشند.
 
وی در تشریح وضعیت به کارگیری نیروهای پیش دبستانی، توضیح داد: افرادی که از سال ۱۳۷۹ تا قبل از سال ۱۳۹۱ با یکی از مراکز پیش دبستانی دولتی همکاری داشته اند و از حساب مدرسه حق الزحمه دریافت کرده اند، می توانند در فرایند استخدام شرکت کنند.

حمید با اشاره به شرایط استخدام نیروهای  خرید خدمات آموزشی، خاطرنشان کرد: افرادی که در سال های تحصیلی ۱۳۸۷ تا ۱۳۸۹ با مدرک تحصیلی دانشگاهی از طریق شرکت های خدمات آموزشی با اداره کل آموزش و پرورش قرارداد مستقیم داشته اند و حقوق خود را از اعتبارات دولتی دریافت کرده اند از شرایط لازم برای استخدام برخوردار هستند.
 
مدیر آموزش و پرورش رامشیر در ادامه افزود: نیروهای حق التدریس غیرمستمر افرادی هستند که از سال ۱۳۷۹ تا قبل از سال ۱۳۹۱ با کد پرسنلی ۸ رقمی به عنوان نیروهای حق التدریس آزاد در مدارس دولتی مشغول به کار بوده اند و از اعتبارات دولتی حقوق در یافت کرده اند. این افراد با ارائه تصویر ابلاغ رایانه ای یا مستندات دریافت حقوق (سند حسابداری) در فرایند استخدام آموزش و پرورش شرکت خواهند کرد.
 
وی همچنین اضافه کرد: سرباز معلمانی که پس از تسویه حساب کامل تا پایان سال تحصیلی به صورت حق التدریس با این مدیریت همکاری داشته اند هم می توانند برای تشکیل پرونده استخدامی به آموزش و پرورش مراجعه کنند.
 
حمید در خصوص وضعیت استخدام نیروهای نهضت سوادآموزی، گفت: افرادی که با مجوز گزینش، گواهی آموزش تدریس بدو خدمت و کد پرسنلی بین سال های ۱۳۷۹ تا قبل از سال ۱۳۹۲ در ۲ دوره متوالی سوادآموزی حداقل ۲ نفر را تحت پوشش قرار داده باشند از شرایط لازم برای استخدام برخوردار هستند.
 
مدیر آموزش و پرورش رامشیر در پایان با تاکید بر اینکه تایید نهایی گواهی اشتغال و سایر مستندات افراد متقاضی بر عهده کمیته سرمایه انسانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان است، اظهار کرد: امیدواریم با استخدام نیروهای جدید، مشکل کمبود نیروی انسانی در کلاس های درس به طور کامل برطرف شود.
 
گفتنی است؛ آخرین زمان تشکیل پرونده واجدین شرایط تا ۲۰ خردادماه ۹۸ است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *