امداد رسانی به ۶۳ خانوار بهبهانی

خورنا: رئیس جمعیت هلال احمر بهبهان گفت: در بارندگی‌های اخیر به ۶۳ خانوار شهری و عشایری این شهرستان امداد رسانی شد.

غلامرضا شهبازی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: پس از مشاهده شدت بارندگی و احتمال نیاز مردم به امدادرسانی، جمعیت هلال احمر بهبهان، اکیپ‌هایی را با تجهیزات لازم آماده کرد.

وی افزود: پس از گزارش‌های رسیده، امدادگران ما به نقاط مختلف شهری و عشایری رفته و به امدادرسانی به ۶۳ خانوار که در آب گرفتار شده بودند، پرداختند.

رئیس جمعیت هلال احمر بهبهان ادامه داد: در این طرح ۳۷ امدادگر، هشت پرسنل و ۱۲ دستگاه خودروی سبک و سنگین حضور داشتند که طی عملیات‌هایی ۲۵ نفر از کسانی که در آب گرفتار شده بودند را نجات دادند، یک مصدوم به بیمارستان انتقال داده شد و سه نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

وی تصریح کرد: در این میان اقلامی نظیر پتو، کنسرو، چادر، پلاستیک، قند، برنج، موکت، روغن، چای، شکر، فانوس، صابون و ست بهداشتی، حبوبات، ست ظروف و چراغ والور میان حادثه‌دیدگان توزیع شد.

شهبازی‌مقدم در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به حوادث ناگوار گذشته در محور بهبهان به رامهرمز و اهواز یک اکیپ هلال احمر با همکاری خودروهای سنگین تیپ دوم امام حسن مجتبی(ع) در این محور مستقر شده و در آماده‌باش کامل قرار گرفت که خوشبختانه با وجود حجم زیاد آب، سطح جاده دچار آبگرفتگی نشده و مشکل خاصی پیش نیامد.