شهردار بهبهان: کمبود بودجه کیفیت را فدای کمیت می‌کند

خورنا: شهردار بهبهان گفت: در برخی پروژه‌های شهرداری به‌دلیل کمبود بودجه و اعتبار، کیفیت فدای کمیت می‌شود.

علیرضا بهادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان در خصوص فرو رفتن آسفالت برخی از معابر این شهر اظهار کرد: فرورفتگی خیابان به سه دلیل اصلی زیرسازی نامناسب، حفاری‌های انجام شده متعدد و شکسته شدن لوله‌های فرسوده آب در زیر خیابان اتفاق می‌افتد.

وی افزود: هر سه عامل ذکر شده در معابر بهبهان وجود داشته که همواره خیابان‌های ما را آزار داده و اعتبارات زیادی را نیز هدر می‌دهد.

شهردار بهبهان گفت: برخی اوقات خیابان وسیعی را به شهرداری داده و دستور به آسفالت آن می‌دهند، حال اینکه بودجه کافی نیز به آن تعلق نگرفته، شهرداری نیز اعتباری برای انجام این امر ندارد.

وی با بیان اینکه واقعیت‌ها را بیان می‌کند، افزود: به این صورت مجبور به چشم‌پوشی از برخی مسائل هستیم و اینگونه کیفیت فدای کمیت می‌شود.

بهادری اضافه کرد: شهرداری بودجه و اعتبارات مشخصی دارد و نمی‌توان پروژه‌های عظیم با بودجه اندک انجام داد و نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها هستیم، به طور مثال در مسکن مهر بهبهان به میزان ۴ میلیارد تومان کار انجام داده‌ایم اما تنها یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: راهکار برون رفت از این وضعیت همکاری مردم در پرداخت عوارض، واریز اعتبارات کافی به شهرداری و برنامه‌ریزی مناسب است.

شهردار بهبهان در پایان با تأکید بر اینکه کارهای بزرگ را نمی‌توان با مبالغ اندک انجام داد، خاطرنشان کرد: بسیاری از مسائل دست به دست هم می‌دهند تا این مسائل پیش بیاید و تنها خروج آن برنامه‌ریزی و همکاری مناسب همه دستگاه‌ها با یکدیگر است.