رئیس هیئت کبدی خوزستان خبر داد:

رئیس فدراسیون کبدی کشور به خوزستان سفر می‌کند/ احتمال میزبانی خوزستان از مسابقات جهانی کبدی

رئیس هیئت کبدی خوزستان گفت: رئیس فدراسیون کبدی کشور به منظور نهایی کردن میزبانی خوزستان از مسابقات جهانی این رشته ورزشی به اهواز و بندر ماهشهر سفر می‌کند.

به گزارش خورنا، کمال سعدی آل‌کثیر با اشاره به اینکه همچنان گزینه نخست فدراسیون برای میزبانی مسابقات کبدی قهرمانی جهان هستیم، اظهار کرد: عباس اورسجی با هدف بررسی امکانات کبدی خوزستان در ۴۸ ساعت آینده در اهواز حضور پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اهواز و بندر ماهشهر شهرهای مدنظرمان برای میزبانی مسابقات کبدی قهرمانی جهان است، افزود: رئیس فدراسیون کبدی پس از اهواز به شهرستان بندر ماهشهر سفر می‌کند.

رئیس هیئت کبدی خوزستان گفت: دیدار با شریعتی استاندار خوزستان و افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از دیگر برنامه‌های رئیس فدراسیون در سفر به استان است.

سعدی آل‌کثیر با اشاره به اینکه هیئت کبدی خوزستان، آمادگی کامل برای میزبانی مسابقات قهرمانی جهان را دارد، اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نیز با برگزاری این رقابت‌ها در استان موافقت کرده است.

وی گفت: در چند نوبت این موضوع توسط مدیرکل و معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان پیگیری شده و تمایل مدیران ارشد ورزش استان، قطعی کردن میزبانی مسابقات قهرمانی جهان است.

سعدی آل‌کثیر با اشاره به اینکه چابهار نیز برای دریافت میزبانی مسابقات کبدی قهرمانی جهان تلاش می‌کند، گفت: رئیس فدراسیون نگاه ویژه‌ای به هیئت کبدی خوزستان دارد و اگر مشکل خاصی به وجود نیاید، میزبانی خوزستان برای این مسابقات قطعی است.

به گزارش خبرگزاری خورنا، مسابقات کبدی قهرمانی جوانان جهان آبان ماه برگزار می‌شود.