افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۰ میلیارد تومان پروژه در آبادان

خورنا : بهرام ایلخاص‌زاده اظهار داشت: دفاع مقدس سند افتخار مردم ایران است و هفته دفاع مقدس نیز یک فرصت برای انعکاس ارزش‌های انقلاب اسلامی است که باید از آن بهره گرفت.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی ادامه داد:‌ برنامه‌های هفته دفاع مقدس می‌تواند در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده نقش به سزایی داشته باشد.
فرماندار آبادان افزود: جنگ تحمیلی تجربیات گرانبهایی برای ما در پی داشت که همین تجربیات،ملت ما را در مقابل هجوم نیروهای بعثی و مستکبران جهان به پیروزی رساند.
وی افزود: دشمن از جنگ تحمیلی عبرت گرفت و امروز با استفاده از ابزارها و شیوه‌های جدید و با تمرکز بر آموزه‌های جنگ نرم در صدد تغییر رفتار و تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران است.
ایلخاص‌زاده با تأکید بر تقویت بنیه دفاعی کشور در عرصه جنگ نرم، تصریح کرد: در این عرصه باید با آگاهی بخشی به نسل جوان، ارتقاء و تقویت اندیشه‌های دینی و تحکیم ایمان و باورهای دینی به مقابله با دشمن بپردازیم.
وی در ادامه گفت:‌ باید شرح رشادت‏های رزمندگان را برای نسل‌های بعدی بازگو کنیم تا زمانی که جوانان مسئولیت‏های اجرایی را به‌دست می‌گیرند بدانند این انقلاب به بهای خون شهیدان به دست آمده است.
فرماندار آبادان اضافه کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و بزرگواری شهدایی هستند که در دفاع مقدس حماسه آفریدند و این نظام را حفظ کردند و امروز ما باید این حماسه‌ها و بزرگ‌مردی‌ها را به ویژه به نسل جوان منتقل کنیم.
وی با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع‌مقدس، گفت: امسال برنامه‌های هفته دفاع مقدس در دو بخش برنامه‌های فرهنگی و بهره‌برداری از پروژه‌ها انجام می‌شود.
ایلخاص‌زاده خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۶۰۰ میلیارد ریال پروژه آماده بهره‌برداری و کلنگ‌زنی در این شهرستان است.
وی افزود: به‌منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر و منسجم‌تر برنامه‌های هفته دفاع مقدس ستاد بزرگ‌داشت هفته دفاع مقدس با کمیته‌های دانش‌آموزی، اصناف، نیروهای مسلح، فرهنگی و… مشغول فعالیت است.
فرماندار آبادان گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال براساس زمان‌بندی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده به‌بهترین شکل ممکن برگزار خواهد شد.