رئیس اداره کتابخانه های عمومی هفتکل در اولین جلسه انجمن کتابخانه در سال ۹۸:

جشنواره رضوی فرصتی مغتنم برای تحقق فرهنگ کتابخوانی در جامعه و معرفی سیره امام رضا ع است

به گزارش خبرگزاری خورنا از هفتکل، نخستین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی هفتکل روز یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه به ریاست سید حمید حسینی، معاون معاون فرماندار و با حضور حجت الاسلام خلیلی امام جمعه،شهردار ،اعضای شورای شهر و اصحاب رسانه و سایر اعضای انجمن با محوریت برگزاری باشکوه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه معاون فرماندار هفتکل گفت: کتاب و کتابخوانی در سلامت روح، روان و اخلاق جامعه نقش موثری دارد و یکی از مهم ترین عوامل پیشرفت جوامع و کشورها محسوب می شود.

در ادامه این جلسه نادر مرادی فر رئیس کتابخانه های عمومی هفتکل با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: مردم ایران اسلامی گرچه نسبت به ائمه اطهار(ع) شناخت و ارادت ویژه ای دارند اما حضور حضرت رضا(ع) در کشور عزیز اسلامی‌مان، قدر و منزلت این امام همام را نزد ما دو چندان کرده و سبب شده با تاسی از سیره رضوی در برگزاری جشنواره های فرهنگی و مذهبی، زندگی خویش را با گوهر تابناک دانایی مزین کنیم.

وی با اشاره به لزوم همکاری همه ادارات و ارگانها تاکید کرد و گفت: قطعا یکی از دلایل افزایش میزان مشارکت در این جشنواره، همیاری و مساعدت ادارات و نهاد و ارگان ها است لذا می طلبد تمامی آنها در این مسیر همراه و همیار اداره کتابخانه ها باشند

در پایان این جلسه هر یک از اعضای انجمن ضمن ایراد سخن نقطه نظرات خود را بیان کردند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *