نگاه متفاوت شرکت نفت به مردم آغاجاری؛

آیا زیدونی رئیس جدید روابط عمومی شرکت نفت در خصوص خدمات دهی به مردم آغاجاری، رویه مویسات را دنبال خواهد کرد یا خیر؟!

خورنا_بهنام کنارکوهی/ در سال های اخیر بجز در زمان مدیرعاملی سید عبدالله موسوی، مردم آغاجاری دیگر شاهد برگزاری جُنگ های شادی و کنسرت های باشکوهی که در امیدیه برپا میشد، نبودند.

متاسفانه وعده های شرکت نفت و روابط عمومی این اداره بخصوص در زمان ریاست مویسات هیچ موقع عملی نشد و مردم آغاجاری فاصله ۱۵ کیلومتری خود را با مردم امیدیه، فرسنگ ها دیدند.

حال پس از تغییر در راس اداره روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، انتظار میرود رویه گذشته تکرار نشود و در برگزاری جشن ها به مناسبت اعیاد ماه مبارک رمضان، شان مردم آغاجاری حفظ شود‌.

طی تماس خبرنگار خورنا با برخی مدیران مناطق نفت خیز جنوب در خصوص نگاه متفاوت مدیران شرکت نفت در منطقه به مردم آغاجاری، به صراحت بیان کردند، این جشن ها صرفا خاص خانواده کارکنان شرکت نفت است اما در صورت برگزاری برای عموم مردم، باید در آغاجاری نیز با همان کیفیت برگزار شود.

لازم به ذکر است هفته گذشته زیدونی در جلسه ای صمیمی با رسانه ها پس از شنیدن نقطه نظرات آنها، اهداف خود در ادامه راه بیان کرد، اما متاسفانه در این جلسه با نگاهی متفاوت، از خبرنگاران شهرستان آغاجاری دعوت بعمل نیامد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس شرکت نفت و خانواده کارکنان آن در امیدیه مستقر است انتظار بی جایی است که به آغاجاری هم خدمات بدهد چند وقت دیگه رامشیر و رامهرمز و هندیجان هم میگویند به ما باید خدمات بدهد