آلفردو: ۴ پنالتی به سود نفت گرفته نشد

خورنا: سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: فکر کنم قوانین داوری فیفا عوض شده چون داور بارها برخورد توپ به دست بازیکنان ذوب آهن را نادیده گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، آلفردو کاسیمیرو عصر امروز در کنفرانس خبری پس از بازی دیدار تیمش در مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: فکر کنم قوانین داوری فیفا عوض شده چون داور برای خودش قضاوت می‌کرد و بارها برخورد توپ به دست بازیکنان ذوب آهن را نادیده گرفت.

وی با بیان اینکه داور در این بازی سه یا چهار بار پنالتی را برای ما نادیده گرفت، افزود: برای تقویت تیم نفت در تلاش هستیم و ناامید نیستیم چرا که هنوز چیزی تمام نشده که ناامید شویم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: من به شما اطمینان می‌دهم که در نیم‌فصل دوم مسابقات، صنعت نفتی متفاوت را شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: ما اکثر دقایق بازی، سوار بر توپ و میدان بودیم، ذوب آهن تنها یک موقعیت داشت و از همان تک موقعیت خود نیز یک گل ساخت.

آلفردو بیان کرد: از لحاظ بدنی بسیار خوب بودیم و اگر یکی از پنالتی‌ها را داور برای ما می‌گرفت و یا خالقی‌فر موقعیت صد درصد را گل می‌کرد الان وضعیت شکل دیگری بود.

وی ادامه داد: با مصدومیت ملو، برنامه‌های هجومی ما بر هم ریخت و این هم مزید بر علت شد تا نتوانیم نتیجه‌ای که برای آن برنامه‌ریزی کرده بودیم را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: اما هفته آینده و پس از بازی مقابل پیکان، نیم‌فصل به پایان می‌رسد و ما می‌توانیم نفرات جدیدی به تیم اضافه کنیم و ضعف‌ها و کمبودها را پوشش دهیم.

وی خطاب به هواداران تیم نفت آبادان اشاره کرد: من مطمئن هستم که بدشانسی‌های ما پایان می‌یابد و روزهای خوش هم فرا می‌رسد.

کاسیمیرو در مورد تغییرات در باشگاه صنعت نفت نیز چنین اظهار کرد: مدیرعامل، هیئت مدیره، کمیته فنی و سرمربی تغییر کردند اما نیاز باشگاه بازیکن تمام عیار است که اکنون وقت آن رسیده که به این مهم نیز توجه شود.