دستگیری ۸ متهم در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط پلیس بهبهان

خورنا |  فرمانده انتظامی بهبهان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط جرم خیز از لوث مجرمین و اراذل و اوباش در این شهرستان خبر داد.


به گزارش خورنا به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا پاپی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و شناسایی و دستگیری مجرمان و مخلان نظم و امنیت جامعه طرح مذکور در ۲۴ساعت گذشته بصورت هماهنگ و ضربتی توسط ماموران این فرماندهی به اجرا درآمد.
این مقام انتظامی افزود: ماموران این فرماندهی در اجرای این طرح موفق شدند تعداد ۸ نفر متهم که سابقه سرقت, حمل سلاح و موادمخدر داشته اند را دستگیر نمایند.
سرهنگ پاپی با اشاره به اینکه در همین راستا مقدار ۱۵کیلوگرم تریاک, ۱کیلو ۲۰۰گرم ماری جوانا و سه قبضه سلاح شکاری غیرمجاز از متهمان کشف شده است افزود: متهمان در تحقیقات بعمل آمده تاکنون به ارتکاب ۲فقره سرقت اعتراف نموده اند.
این مقام انتظامی افزود: در حین اجرای طرح, تعداد ۵باب مغازه متخلف پلمپ و ۲۵دستگاه انواع وسایط نقلیه متخلف نیز توقیف گردیدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان خاطرنشان کرد: به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان، این طرح در نوبت های متعدد با تمام توان توسط این فرماندهی در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.