درخشش ۲ تیم دانش آموزان بهبهانی در چهارمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا/ انتخاب دو طرح طلایی برای اعزام به مسابقات جهانی

خورنا |  مدیر آموزش و پرورش بهبهان از درخشش ۲ تیم دانش آموزان بهبهانی در چهارمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا و انتخاب دو طرح طلایی برای اعزام به مسابقات جهانی خبر داد.


به گزارش خبرگزاری خورنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش بهبهان، رسول عبدی پور  با اشاره به برگزاری جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا،  گفت: این جشنواره ملی برای چهارمین سال متوالی با فراهم آوردن موقعیت جدید و مجزا از موقعیت های رسمی یادگیری در جهت ارتقاء علمی و مهارتی دانش آموزان برگزار می شود.

عبدی پور با بیان اینکه جشنواره در ۷ محور برگزار می شود، در ادامه افزود: ۲۸۰ طرح در بخش اختراعات و دستاوردهای دانش آموزان دوره متوسطه اول و دوم شرکت کردند که پس از داوری توسط اساتید دانشگاه تهران تعدادی طرح به عنوان طرح طلایی و تعدادی به عنوان طرح نقره ای معرفی  شدند.

وی با اشاره به توانمندی دانش آموزان و مشارکت اثربخش دبیران بهبهانی در جشنواره ها، اظهار کرد: با راهنمایی حجت الله معلمیان، دانش آموزان زهرا قنبری از دبیرستان فرهیختگان و امیرعلی طباطبایی و رضا معلمیان از دبیرستان نمونه دولتی رسول اکرم(ص) با ارائه دو طرح طلایی با عناوین “دستگاه نانوراکتور تولید لایه های نازک” و “تب سنج هوشمند” توانستند موفق به کسب رتبه برتریچهارمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سیناشده و  به مرحله مسابقات جهانی راه یابند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پایان کسب این موفقیت علمی را به مدیران و دبیران، دانش آموزان و اولیاء مدارس فرهیختگان و نمونه دولتی رسول اکرم(ص) تبریک گفت و برای دانش آموزان برگزیده در مرحله بعدی آرزوی موفقیت و پیروزی کرد.