تعیین نرخ جدید زولبیا و بامیه در اندیمشک

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت اندیمشک، از تعیین نرخ زولبیا و بامیه به عنوان شیرنی مرسوم ماه مبارک رمضان در اندیمشک خبر داد.
هوشنگ ماکنالی زاده سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت اندیمشک در گفت وگو با خبرنگار خورنا اظهار کرد: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان، کمیته نرخ گذاری شهرستان تشکیل و نرخ زولبیا و بامیه در اندیمشک تعیین شد.

او گفت: نرخ مصوب هر کیلوگرم زولبیا و بامیه ممتاز به همراه جعبه ۱۸۰ هزار ریال و درجه یک به همراه جعبه  ۱۶۰ هزار ریال تعیین شده است.

سر‌پرست اداره صنعت معدن و تجارت اندیمشک ادامه داد: نرخ بامیه به تنهایی هیچ گونه تفاوتی با نرخ مخلوط ندارد و عرضه کنندگانی که این محصول را گران تر عرضه کنند دچار تخلف شده و با آن ها برخورد صورت خواهد گرفت.
هوشنگ ماکنالی زاده با اشاره به معیار تشخیص محصول ممتاز از درجه یک بیان کرد: زولبیا بامیه ممتاز کیفیت بالایی داشته و برای جلوگیری از سو استفاده برخی از عرضه کنندگان این محصول تنها توسط ۳ واحد صنفی در شهرستان عرضه خواهد شد.
او افزود: مصرف کنندگان  گرامی در صورت مراجعه به واحد های صنفی و مشاهده تخلف با سامانه ۱۲۴ تماس گرفته تا بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت به محل اعزام شده و به تخلفات رسیدگی کنند