فرماندار بندر ماهشهر:

انتخابات عرصه حضور کوتوله‌های سیاسی نیست/ دیدگاه‌های موجود در تایید صلاحیت‌ها باید عوض شود

فرماندار بندر ماهشهر گفت: نظارت بر انتخابات و تأیید صلاحیت کاندیداها یک امر ضروری است اما دیدگاه‌ها در این رابطه نیازمند تغییر است.

به گزارش خبرگزاری خورنا از بندر ماهشهر، محسن بیرانوند ظهر امروز در نشست با فرهنگیان این شهرستان اظهار کرد: امروز وضعیت کشور به گونه‌ای است که بیش از هر زمان دیگر نیاز به انسجام و وحدت بین تمام طیف‌ها و گروه‌های سیاسی هستیم.

وی به برگزاری انتخابات مجلس در ماه پایانی امسال اشاره کرد و افزود: باید بپذیریم مجلس ما ضعیف است و نمایندگان قوی و کارآمد در آن عضویت ندارند.

فرماندار بندر ماهشهر ادامه داد: انتخابات عرصه حضور کوتوله‌های سیاسی نیست و نباید به محلی برای بزرگ کردن اینگونه افراد تبدیل شود.

بیرانوند متذکر شد: بررسی، احراز و تأیید صلاحیت کاندیداها یک امر ضروری است اما دیدگاه‌های موجود در این رابطه باید تغییر کند.

فرماندار بندر ماهشهر بیان کرد: باید اجازه دهیم افراد بزرگ و توانمند از هر طیف و جناح وارد مجلس شده و مجلسی کارآمد را تشکیل دهند.

بیرانوند خاطرنشان کرد: یک مجلس قوی می‌تواند قوانین محکم و کارآمد وضع کند و اجازه ندهد دولت‌ها کابینه ضعیف تشکیل دهند.

وی گفت: باید قوی‌ترین و نخبه‌ترین افراد به عنوان وزرا انتخاب شوند و در این صورت است که به صورت سلسله‌وار در رده‌های پایین‌تر نیز شاهد به کارگیری افراد کارآمد خواهیم بود.

فرماندار بندر ماهشهر در پایان با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از تمام سرمایه‌های انسانی و فکری کشور، اضافه کرد: در شرایط کنونی باید از تمام افراد نخبه و کارآمد ولو منتقدی که در کشور مانده و حاضر به ترک وطن خود نشدند بهره برد.