توزیع کالای تعاونی مورد نیاز روستاییان در بهبهان

خورنا : عباس کیوان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون شرکت‌های تعاونی روستایی بهبهان میزان ۱۸۱ هزار و ۳۰۴ کیلوگرم کالا را بین روستاییان توزیع کرده‌اند.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی با اشاره به انواع کالای توزیعی این شرکت‌ها افزود: روغن، برنج، قند، شکر، حبوبات و … از کالاهای اساسی توزیع شده بین روستاییان بوده است.
رئیس اداره تعاون روستایی بهبهان تصریح کرد: همچنین به‌منظور تأمین نهاده‌های مورد نیاز کشاورزان بیش از دو هزار و ۵۹۲ تن انواع کود شیمیایی به ارزش ۲ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال بین روستاییان این مناطق توزیع شد.
وی اضافه کرد: اداره تعاون این شهرستان همواره در راستای تأمین نیازهای روستاییان به‌ویژه کشاورزان حمایت‌های مطلوبی انجام داده است.
رئیس اداره تعاون روستایی بهبهان یادآور شد: همه تلاش این مرکز فراهم آوردن امکانات مناسب برای روستاییان و افراد این مناطق است.
وی خاطرنشان کرد: روستاییان همواره قطب اقتصادی را در جامعه تشکیل داده و باید توسط مسئولان مورد توجه ویژه قرار گیرند.
به گفته کیوان نگاه ویژه به امر کشاورزی می‌تواند در زمینه اشتغالزایی نیز نقش مطلوبی را ایفا کند گفت: مسئولان شهری باید پیش از پیش در زمینه ایجاد بسترها و زمینه‌های اشتغال در منطقه تلاش کنند.
وی افزود: امیدواریم به‌زودی شاهد پیشرفت و ارتقای سطح رفاهی و معیشتی شهروندان و روستاییان در این منطقه در حد بسیار مطلوب و اعلا باشیم.