برپایی اردوی تیم ملی قایقرانی در آبادان

خورنا: سرمربی تیم ملی قایقرانی آبهای آزاد کشور گفت: به دنبال بازدید از امکانات آبی بی‌نظیر آبادان، اردوی تیم ملی قایقرانی در این منطقه برپا می‌شود.

رضا نصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزش فارس در آبادان اظهار کرد: پس از بازدید از امکانات آبی آبادان این منطقه را برای برپایی اردویی بی‌نظیر ارزیابی کرده و در نظر داریم اردوی تیم را در آبادان برپا کنیم.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های آبی منطقه بی‌نظیر است، افزود: قصد داریم از ۱۵ آذرماه سال جاری اردوی بلند مدتی را در آبادان برپا کنیم و در این اردو از کانال ژیان به‌طول ۱۶ کیلومتر، رودخانه بهمنشیر به‌طول ۵۳ کیلومتر و همچنین پیست منطقه آزاد اروند بهره‌مند شویم.

سرمربی تیم ملی قایقرانی آب‌های آزاد کشورمان همچنین اضافه کرد: ظرفیت‌های موجود در آبادان نشان از امکان همه موارد برای توسعه ورزش قایقرانی است.

پیش از این فدراسیون قایقرانی در پی یافتن مکان مناسبی از لحاظ آب و هوایی و جغرافیایی برای برپایی یک اردوی بلند مدت در جهت آماده سازی تیم ملی مردان و زنان جمهوری اسلامی ایران بود که با کارشناسی‌های صورت گرفته آب‌های آبادان بهترین مکان و زمان برای برپایی این اردوی بلند مدت انتخاب شد.

تیم ملی قایقرانی ایران با شرکت ۴۸ پارو زن آقا و بانو از ۱۵ آذرماه جاری تا پایان سال ۹۱ در پیست‌های یاد شده آبادان برای آماده سازی و حضور در مسابقات آسیایی و جهانی اردو بر پا می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *