شهردار خرمشهر: باند رفت بلوار مقاومت در اختیار شهرداری و باند برگشت از آن منطقه آزاد اروند

خورنا: شهردار خرمشهر در خصوص آبگرفتگی وسیع در بلوار مقاومت این منطقه گفت: باند رفت بلوار مقاومت در اختیار شهرداری و باند برگشت آن متعلق به منطقه آزاد اروند است.

محمد نظارت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: بارندگی‌های شدید اخیر در منطقه، آبگرفتگی‌های وسیعی را در بخش‌های مختلف شهر ایجاد کرده است.

وی افزود: شهرداری با تمام تلاش در راستای رفع مشکلات و موانع تردد شهروندان و آبگرفتگی‌های ایجاد شده در خیابان‌ها، کوچه‌ها، معابر و بلوارهای سطح شهر در تلاش است.

شهردار خرمشهر در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر آبگرفتگی وسیع در بلوار مقاومت خرمشهر و چگونگی اقدام در این منطقه تصریح کرد: باند رفت بلوار مقاومت در اختیار شهرداری و باند برگشت آن متعلق به منطقه آزاد اروند است.

وی بیان کرد: تنها در یک سمت بلوار می‌توانیم مانور دهیم و مابقی را منطقه آزاد اروند در اختیار دارد به همین دلیل باید مسئولان این سازمان ورود کرده و اقدام به رفع مشکل کنند.

نظارت ادامه داد: همه تلاش ما در راستای ارتقای شهر و توسعه ابعاد مختلف شهری ا‌ست که مطمئناً این مهم بدون حمایت سایر بخش‌های تجاری و صنعتی نظیر منطقه آزاد اروند محقق نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه بخش اعظم خرمشهر در محدوده منطقه آزاد اروند قرار گرفته است، گفت: مسئولان این سازمان باید بیش از پیش نسبت به مشکلات و کمبودهای شهر تلاش کنند و مردم را دریابند.

شهردار خرمشهر در پایان از شهروندان خواست چون همیشه شهرداری را در راستای تعالی اهداف پیش‌روی شهر یاری رسانند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *