برگزاری دوره آموزشی رباتیک برای دانش‌آموزان خرمشهری

خورنا: کارشناس آموزش اداره آموزش و پرورش خرمشهر گفت: دوره آموزش ساخت رباتیک برای نخستین بار برای دانش‌آموزان این شهرستان در حال برگزاری است.

احترام رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: در سال تحصیلی جاری و براساس برنامه‌ریزی انجام شده نخستین دوره آموزش رباتیک برای دانش‌آموزان این شهرستان در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی به شکل فوق برنامه بوده و پس از ساعات آموزشی برای دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

کارشناس آموزش اداره آموزش و پرورش خرمشهر ادامه داد: هم‌اکنون این دوره‌ آموزشی در دو مدرسه شهرستان در حال اجراست.

رجبی تصریح کرد: بیش از ۳۰ دانش‌آموز پسر مقطع ابتدایی در دوره آموزش ساخت رباتیک حضور دارند. این طرح با هدف شناسایی دانش‌آموزان نخبه در عرصه رباتیک در سطح مدارس مورد اجرا گذاشته شده است.

کارشناس آموزش اداره آموزش و پرورش خرمشهر خاطرنشان‌کرد: دانش‌آموزانی که استعدادهای خوبی در این زمینه دارند به مدرسه مرکز این طرح معرفی می‌شود.

رجبی عنوان کرد: هم‌اکنون دانش‌آموزان خرمشهر موفق به طراحی و ساخت سه ربات شده‌اند که قرار است در نمایشگاهی آنها را به دانش‌آموزان دیگر عرضه کنند.

وی متذکر شد: دوره آموزش رباتیک دانش‌آموزان در خرمشهر دو روز در هفته برگزار و دانش‌آموزان علاقه‌مند می‌توانند از این دوره‌ها بهره ببرند.

کارشناس آموزش اداره آموزش و پرورش خرمشهر در پایان ابراز امیدواری کرد: با برگزاری این دوره‌ها شاهد کشف استعدادهای مناسبی در سطح این شهرستان باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *