کسب رتبه اول استانی جشنواره مدرسه انقلاب توسط دبیرستان فرهنگیان جدبابایی بهبهان

خورنا | پدرام کسائی:  مدیر آموزش و پرورش بهبهان از کسب رتبه اول استانی جشنواره “مدرسه انقلاب” توسط دبیرستان فرهنگیان جدبابایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش بهبهان،  با اعلام پایان داوری جشنواره ملی مدرسه انقلاب در سطح استان،  از بین ۴۶نمایشگاه مدرسه انقلاب در استان خوزستان، دبیرستان فرهنگیان جدبابایی شهرستان بهبهان موفق به کسب رتبه اول در این جشنواره شد.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان با اشاره به اینکه نمایشگاه “مدرسه انقلاب” برای اولین بار در ایام الله دهه فجر در مدارس شهرستان بهبهان برپا شد، گفت: این نمایشگاه پربار با همت اتحادیه انجمن های اسلامی و بسیج دانش آموزی و طراحی و خلاقیت محوری دانش آموزان انقلابی دبیرستان فرهنگیان جدبابایی توانست به کسب مقام برتر استان نائل آید.

عبدی پور اضافه کرد: پاسداری از ارزش‌های انقلاب در سطح مدرسه و پرچمداری آرمان‌های انقلاب در محیط دانش‌آموزی، تقویت احساس تعلق قلبی دانش‌آموزان با امام (ره)، انقلاب و شهدا، بازخوانی سخنان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در مقاطع خاص پس از پیروزی انقلاب، تقویت بینش دانش‌آموزان نسبت به هویت اسلامی و تقویت ایمان آنها به مبانی اسلام و انقلاب، تعمیق بصیرت، قدرت تفکر و تحلیل انقلابی در میان دانش‌آموزان، شناخت سیر تاریخی و دستاوردها و چالش‌های انقلاب از جمله اهداف این نمایشگاه بود.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پایان از زحمات معاون اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان بهبهان، بسیج دانش آموزی، مجموعه مدیریتی، دبیران و دانش آموزان دبیرستان فرهنگیان جدبابایی در جریان برپایی این نمایشگاه تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است، در مراسم تجلیل از مدارس برتر جشنواره مدرسه انقلاب،  نماینده مقام معظم رهبری از نیما آقاجری به عنوان نماینده دبیرستان فرهنگیان جدبابایی تقدیر کرد.