آیا کریمی فرد شهردار آغاجاری میشود؟! ؛

جلسه با کریمی فرد گزینه شهرداری آغاجاری بازهم در جلسات مخفیانه شورای شهر/ چه چیزی را از مردم پنهان می کنید؟!

خورنا_بهنام کنارکوهی/  متاسفانه با وجود اعتراضات اخیر در خصوص تخلف در برگزاری جلسات غیرعلنی شورای شهر، اما هنوز مرغ آقایان یک پا دارد و بصورت مخفیانه شهرداران را گزینش میکنند.

نکته قابل تاملی که وجود دارد این است که اعضای شورای شهری که برای آینده این شهر و مردم تصمیم گیری میکنند هنوز به قوانین ابتدایی شورا آگاهی ندارند، در غیراین صورت این چنین عمل نمیکردند و با رای ۴ عضو و اعلام آن به فرمانداری، جلسه را بصورت غیرعلنی و رسمی برگزار میکردند.

نکات مبهم زیادی وجود دارد که میشود به برخی از آنها اشاره کرد:

در انتخاب کریمی فرد چه نکات مبهمی وجود داشت که در روز انتخاب به آنها توجه نشده بود، اما یک هفته بعد به آنها پی بردند و باید بصورت غیر علنی و بدون حضور رسانه ها بررسی میشد و نهایتا مصوبه را کنسل کردند؟! آیا تمام تصمیمات اعضای شورای شهر این گونه است؟! البته انتخاب های گذشته به این گمانه زنی ها قوت میبخشد.

نکته مبهم بعد این است که بررسی گزینه های جدید چه مسائل پشت پرده ای داشت که مجددا مردم نباید در جریان آن قرار میگرفتند. اما جالب تر اینکه این سری کسانی هم که باید مطلع بودند، گویا از طریق رسانه ها در جریان انتخاب بوستان افروز توسط اعضای شورای شهر قرار گرفتند.

در حال حاضر پس از طولانی شدن مراحل استعلام و معرفی شهردار، شهرداری آغاجاری در بلاتکلیفی به سر می برد و هیچگونه اخبار موثق و نتیجه بخشی به گوش نمیرسد.

روز گذشته در جلسه تقدیر از شوراها در فرمانداری، پس از انتقاد خبرنگار خورنا از عملکرد اعضای شورای شهر در خصوص نحوه انتخاب شهردار آغاجاری و عدم بیان شفاف مسائل پشت پرده در انتخاب ها، اعضای شورای شهر به صراحت رسانه ها را به دفتر شورا و بیان حقایق دعوت کردند.

اما برخلاف دعوت روز گذشته، امروز هم که از منابع خبری خود از حضور کریمی فرد در شورای شهر آغاجاری مطلع شدیم همچون گذشته از حضور رسانه ها در این جلسه جلوگیری شد تا بر ابهامات گذشته افزوده شود.

اعضای شورای شهر آغاجاری، چه چیزی را دارید از مردم پنهان می کنید؟!