خسارات ناشی از آبگرفتگی در هندیجان ترمیم شد

خورنا: فرماندار هندیجان گفت: خسارات ناشی از آبگرفتگی بارندگی‌های اخیر در شهرستان با تعامل بخشداری‌ها و شهرداری ترمیم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، بهروز فرج‌الهی صبح امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران که با حضور اعضای این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: به‌دنبال بارندگی‌های شدید چند روز اخیر در شهرستان که منجر به آبگرفتگی شهر و محاصره روستاهای ذلقی و غوله از توابع بخش مرکزی و چم خلف عیسی همچنین خساراتی به تأسیسات برق، تعدادی منزل مسکونی در شهر و روستا، درختان، راه و سیل‌بندها وارد شد.

وی افزود: در همین راستا با تلاش فرماندار، بخشداران همچنین شهردار و اعضای ستاد با استفاده از ماشین‌آلات راهسازی و نیروی انسانی روستاهای محاصره شده در سیل و خسارات جدی نجات یافتند.

فرماندار هندیجان تصریح کرد: همچنین با تلاش فرمانداری و نیروهای خدماتی شهرداری و شهردار شهر هندیجان، آب‌های سطح شهر که سبب قطع عبور و مرور شهروندان و نفوذ در بعضی از منازل شده بود از سطح شهر جمع‌آوری و خارج شد.

در این جلسه همچنین تصمیماتی از جمله آماده‌‌باش کامل اعضای ستاد بحران، تسریع در بازسازی خسارات وارده از جمله برق، بازسازی و ترمیم سیل‌بندهای خسارات دیده، راه و اصلاح پیچ سجافی، نظارت بر خروج و ورود شناورها به لحاظ وضعیت جوی و گشت راهداری اتخاذ شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *