همه ی ما مدیون معلمین و فرهنگیان عزیزی هستیم، که رسالت خطیر تعلیم و تربیت را به عهده دارند

خورنا | پدرام کسائی: به گزارش خورنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری بهبهان، اولین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال ۹۸ به ریاست محمد حری فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش در آستانه سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و بزرگداشت مقام معلم در دبیرستان نمونه دولتی رسول اکرم (ص) برگزار شد.

محمد حری رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان در این جلسه گفت:

همه ما مدیون معلمین و فرهنگیان عزیز که رسالت خطیر تعلیم و تربیت را به عهده دارند هستیم، لذا بایستی با برنامه ریزی مناسب ، مراسمات گرامیداشتی در شأن معلمین زحمتکش و دلسوز شهرستان برگزار گردد.

همان طور که در جلسه شورای اداری تاکید کردم همه باید در برگزاری برنامه های گرامی داشت مقام شامخ معلم مشارکت داشته باشند، و تکریم معلمان و فرهنگیان باید به عنوان یک فرهنگ عمومی در جامعه نهادینه شود.

در روز معلم مسولین با حضور در مدارس از معلمان و فرهنگیان تجلیل و هر دستگاه اجرایی معین یکی از مدارس شده، و از هم اکنون آماده سازی و بهسازی را برای سال تحصیلی جدید آغاز نمایند.

طرح مدرسه امین که در یکی از مدارس بهبهان اجرا شد و منطبق با طرح سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز است، می تواند تاثیرات مثبتی داشته باشد، اما باید اقدامات صورت گرفته در این مدرسه بررسی و ارزیابی شود، و طرحی متناسب با آسیب ها، مسائل و مشکلات شهرستان برای سال تحصیلی جدید تدوین و اجرا گردد.

در ابتدای این جلسه از ۱۳ معلم برتر علمی و آموزشی، با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل بعمل آمد.