آسفالت بی کیفیت اجرا شده در معابر بهبهان، آزمونی بزرگ برای صیانت از بیت المال

خورنا | پدرام کسائی: طی ماه های اخیر، بارها در خصوص مشکل آسفالت معابر شهری بهبهان و چاله های قد و نیم قد موجود در معابر نوشتیم و از مسئولین شهری و استانی خواستیم که جهت رفع این معضل آستین همت بالا بزنند.

به هر تقدیر در ماه های منتهی به پایان سال ۹۷، با تلاش استاندار، بودجه ای جهت آسفالت تامین، و قرار شد بخشی از خیابان های بهبهان آسفالت شود.

در خصوص قرارداد و شیوه انتخاب پیمانکار و حواشی آن نیز قبلا بارها نوشته ایم و ازآن می گذریم، ولی در خصوص شیوه اجرا و بخصوص کیفیت آسفالت اجرا شده نقدهای بسیاری وجود دارد.

اکنون و در این نوشتار قصد داریم به بحث وظیفه مسئولین در قبال حفظ و صیانت از بیت المال اشاره کنیم.

دادستان شهرستان در اولین جلسه شورای اداری که در شهرک صنعتی بهبهان برگزار شد، در خصوص کیفیت بد آسفالت اجرا شده به مسئولین مربوطه تذکر داد.

 

همانگونه که در تصاویر می بینید آسفالت اجرا شده توسط پیمانکار بسیار بی کیفیت و بد اجرا شده، و این نشان می دهد هیچ دلسوزی برای بودجه بیت المال در شرایطی که مشکلات اقتصادی بسیاری در کشور وجود دارد و بازار قیر با التهاب فراوانی دچار است، وجود نداشته، که می طلبد نهادهای نظارتی به این امر ورود کرده و شیوه اجرای کار در این قرارداد را مورد واکاوی قرار داده، و خاطیان احتمالی به نهادهای نظارتی معرفی شوند.

از دادستان و فرماندار محترم شهرستان می خواهیم ضمن بررسی دقیق این موضوع، با خاطیان و مقصرین احتمالی که در صیانت از بیت المال کوتاهی داشته اند برخورد شده تا دگر بار شاهد این موارد در بهبهان نباشیم.