نماینده آبادان: پروژه نیمه تمام جاده آبادان-ماهشهر سریع‌‌تر به اتمام برسد

خورنا: نماینده مردم آبادان در مجلس خواستار اتمام سریع‌تر پروژه نیمه تمام جاده آبادان-ماهشهر شد.

سیدحسین دهدشتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان در خصوص پروژه نیمه تمام جاده موسوم به مرگ آبادان‌ـماهشهر اظهار داشت: بر اساس نشست و جلسه‌هایی که یا وزرای نفت و راه و شهرسازی داشتیم مقرر شد که پروژه نیمه تمام و باستانی جاده آبادان‌ـماهشهر با اختصاص اعتبار هر چه سریع‌تر به اتمام برسد.

وی افزود: همچنین در این جلسه عنوان شد که تا پنجم آذرماه سال‌جاری باید حداقل ۱۵ کیلومتر این جاده به بهره‌برداری برسد و این روند تا دهه فجر و افتتاح کامل پروژه ادامه داشته باشد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه روند کار اجرایی و پیشرفت تکمیل این پروژه بسیار کند است، ادامه داد: با مشاهدات این پروژه مسلم است که ۱۵ کیلومتر اولیه یک هفته با تأخیر افتتاح شود.

دهدشتی خاطرنشان کرد: البته در راستای عدم انجام تعهد وزیر راه در خصوص افتتاح بخشی از جاده آبادان‌ـماهشهر تذکرات لازم داده می‌شود تا این پروژه با سرعت بیشتری اجرایی شود.

وی افزود: با توجه به آغاز فصل بارندگی‌ها باید در راستای تکمیل این پروژه اقدامات سرعت بیشتری گیرد چراکه در چند روز اخیر باز هم شاهد تصادف و سانحه دیگری در این جاده بودیم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به محض حضور در آبادان از این جاده بازدید می‌کند، اظهار داشت: به دلیل لغو پرواز تهران-آبادان حضور در شهرستان با تأخیر بیشتری مواجه است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *