جلسه هماهنگی آئین گرامیداشت مقام معلم

خورنا – فرزاد شعبانی

به گزارش خبرگزاری خورنا رامشیر به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش رامشیر، سید مجید حسینی نژاد در جلسه هماهنگی آئین گرامیداشت مقام معلم، اظهار کرد: آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد علمی، فرهنگی و اجتماعی ماموریت های مهمی در تربیت نسل آینده ساز کشور دارد.
 

وی در ادامه افزود: معلم اساسی ترین رکن نظام تعلیم و تربیت است که زمینه رشد و بالندگی فکری و فرهنگی جامعه را فراهم می آورد. بنابراین تکریم مقام معلم به منزله تجلیل از فرهنگ آن جامعه است.
 
حسینی نژاد با بیان اینکه اعتلای منزلت اجتماعی معلمان سبب موفقیت طرح ها و برنامه های آموزش و پرورش می شود، گفت: معلم چراغ فروزنده سرزمین دانایی است که با هنر خود دانش آموزان را برای پذیرش مسئولیت های اجتماعی آماده می سازد. همچنین مشارکت معلمان در فرایند بهسازی برنامه های آموزشی و تربیتی، جایگاه آنها را در بین مردم رفیع تر و ستودنی تر خواهد کرد.
 
سرپرست فرمانداری رامشیر در پایان با تقدیر از تلاش های فرهنگیان و معلمان، خاطرنشان کرد: احترام به مقام شامخ معلم می بایست در بین قشرهای مختلف مردمی نهادینه شود و کرامت انسانی معلمان بر اساس آموزه های دین مبین اسلام  بیش از پیش حفظ شود

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *