سومین روز قطعی برق در روستای “کریم آباد” از‌ توابع بخش مشراگه رامشیر

خورنا – فرزاد شعبانی

به گزارش خبرگزاری خورنا رامشیر، برق روستای کریم آباد اهالی که به دلیل تیراندازی افراد سودجو به ترانس برق قطع شده بود، پس از گذشت سه شبانه روز هنوز وصل نشده و مردم این روستا همچنان در بی برقی مطلق به سر می‌برند که این مسئله بروز مشکلات فراوانی را برای اهالی شبب شده است.

طی تماس خبرگزاری خورنا، اهالی روستا پس از تایید این خبر اظهار داشتند: تاوان تیراندازی به ترانس را نباید کل‌ اهالی بدهند؛ قطع برق چند شبانه روز گذشته مشکلات این روستای محروم را بیشتر کرده است؛ کودکان و بیماران مرتکب چه گناهی شده اند که پس از گذشت ۳ شبانه روز اداره توزیع برق رامشیر اقدام به رفع قطعی برق نکرده است؟!

در کنار بی برقی، معضل قطعی آب نیز مشکلات مردم این روستا را دوچندان کرده است؛ چرا که حجم کم سهمیه آب کل شهرستان رامشیر و افت فشار، اهالی روستای کریم آباد را مانند بسیاری مشترکین دیگر مجبور به استفاده از پمپ آب برقی کرده بود و در نتیجه نبود برق و از کار افتادن این پمپ‌ها، عملا آب منازل هم دچار قطعی کامل یا افت شدید شده است!

گفتنی است ناکارآمدی ریاست اداره توزیع برق رامشیر در مدیریت بحران و عدم احترام به مشترکین بارها از طریق این خبرگزاری اعلام شده بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *