برگزاری اولین دوره آموزشی اختلال یادگیری دانش اموزان ،ارتباط و یادگیری کودکان در شهرستان هندیجان

خورنا: کارشناس مسول توانبخشی اداره بهزیستی شهرستان هندیجان از برگزاری اولین دوره آموزشی اختلال یادگیری دانش اموزان ،ارتباط و یادگیری کودکان در شهرستان هندیجان خبر داد.

وحید حوری ادامه داد:این دوره با همکاری ادارات آموزش و پرورش ،بهزیستی و انجمن خیریه سرای مهر اتیسم ماهشهر امروز پنجشنبه پنجم اردیبهشت ماه با حضور معلمین ،مربیان مهدهای کودک و خانواده های کودکان دارای این اختلال در سالن اجتماعات مرحوم شیخ علی حیاتی برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: این آموزشها زیر نظر مدرسان مجرب مسائلی از قبیل یاد دهی و یادگیری کودکان ارتباط موثر، نحوه رفتار با افراد دارای اختلال، اتیسم ،بیش فعال، بی توجه، چگونگی شناخت، پیشگیری این اختلال در دوران کودکی و… را مورد توجه و بررسی قرار میدهد برگزار شد.

حوری ادامه داد: این آموزشها از لازم ترین دانستنی هایی محسوب میشوند  که همه باید از آن آگاهی پیدا کنند و این دانسته ها را جهت پیشگیری ،کنترول و بهبود این اختلالات توسعه بخشند.

وی در پایان افزود: امیدواریم این دوره ها به همت مسولین و ادارات ذیربط و پیگیری خانواده ها جهت ادامه داشتن این آموزشها و دور های آگاهی دهنده به صورت مستمر و موثر بیش از پیش در شهرستان هندیجان برگزار شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *