وزنه‌بردار ۵ ساله آبادانی پدیده خوزستان شد

خورنا: امیرحسین دایلی، وزنه بردار نونهال پنج ساله آبادانی با مهار وزنه ۲۲ کیلوگرمی در یک ضرب و ۱۵ کیلوگرمی در دو ضرب به‌ عنوان پدیده خوزستان شناخته شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سیدایوب موسوی، نوجوان ۱۶ ساله آبادانی در مسابقات قهرمانی استان خوزستان که در شهرک نفت اهواز برگزار شد، موفق شد در حرکت یک ضرب ۱۴۰ کیلو گرم را بالای سر ببرد.

این وزنه بردار ۷۷ کیلوگرمی آبادانی همچنین موفق شد در حرکت دو ضرب وزنه ۱۷۰ کیلوگرمی را بالای سر ببرد و رکورد استان را بهبود ببخشد.

*نوجوان ۱۶ ساله آبادانی رکورد شکست

در مسابقات استانی امیرحسین دایلی وزنه‌بردار نونهال پنج ساله آبادانی با مهار وزنه ۲۲ کیلوگرمی در یک ضرب و ۱۵ کیلوگرمی در دو ضرب به‌عنوان پدیده استان خوزستان شناخته شد و تحسین حاضران به‌ ویژه سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران که در سالن حاضر بود را برانگیخت.

رضا کاظمی‌نژاد سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران در مورد این وزنه‌بردار نونهال اظهار کرد: در چنین سنی سرعت، تکنیک و هوش ورزشکار ملاک است که این نونهال آبادانی ما را متحیر کرد.

*بعید نیست که خوزستان در آینده یکی از سکوهای جهانی را از آن خود کند

رئیس سابق هیئت وزنه‌برداری استان خوزستان نیز ابراز امیدواری کرد که با استعدادی که در استان خوزستان شاهد هستیم و کمک والدین این نونهالان و نوجوانان که خود از قهرمانان سال‌های گذشته این استان هستند، بعید نیست که خوزستان در آینده یکی از سکوهای جهانی را از آن خود کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *