عبادی از عدم توجه مسئولان شهرستان هندیجان به فوتسال انتقاد کرد

خورنا: سرمربی تیم فوتسال خلیج فارس هندیجان از عدم توجه مسئولان شهرستان به نماینده هندیجان در لیگ برتر فوتسال انتقاد کرد.

خلف عبادی در گفتگو با خبرنگار خورنا با ابراز نارضایتی از حمایت نشدن تیم فوتسال خلیج فارس اظهار داشت: تیم ما بدون اسپانسر مالی و با تلاش و همکاری مسئولان و مربیان و برخی بازیکنان در بی توجه ای محض مسئولان شهرستان برای مسابقات استانی آماده شد.

عبادی ادامه داد: این بی توجهی به طوری بود که برای رفتن به شهرهای مختلف از ماشین های شخصی و هزینه خود و مربیان و بازیکنان استفاده می شود که جا دارد توجه بیشتری به چنین تیمهایی از جانب مسئولان شهرستان صورت پذیرد.

وی افزود: بازیکنان تیم اکثرا شغل آزاد دارند و برای حضور در تمرینات و مسابقات استانی با مشکلات زیادی روبرو هستند که در برخی موارد مشاهده شده بازیکن مستقیما از دریا به سالن جهت تمرین می آیند.

عبادی با بیان اینکه یکی از مشکلات شهر ما در ورزش کمبود بازیکن است خصوصا در بخش فوتسال سالنی باز اضافه کرد: بازیکنان رغبتی به سالن ندارند و با توجه به تزریق پول در ورزش بیشتر از ورزش کردن به فکر کسب درآمد برای هستند.

سرمربی خلیج فارس هندیجان در ادامه صحبتهای خود از حمایت نکردن مسئولان از تیمهای ورزشی شهرستان در مسابقات استانی انتقاد کرد و گفت: حضور تیمهای هندیجان در مسابقات مختلف استان یک فرصت استثنایی است که باید در جهت پیشرفت ورزش شهرستان در همه بخش ها مورد استفاده قرار بگیرد اما مسئولان شهری هیچ توجه ای به این امر ندارند.

خلف عبادی در خصوص بازیهای لیگ برتر فوتسال استان خوزستان و نتایج تیم خلیج فارس بیان داشت: تیمی که با مشکلات فراوان وارد مسابقات می شود خود بخود از لحاظ روحی شرایط خوبی نخواهد داشت و تنها کاری که میتوانیم انجام دهیم این است که تیم را در لیگ استان نگه داریم.

عبادی در پایان اظهار کرد: معتقدم اگر تیم های هندیجان از لحاظ مالی تامین شوند بطوری که بازیکنان و مربیان فکرشان فقط تمرین و مسابقه باشد پیشرفت خیلی خوبی خواهند داشت.

گفت وگو از یونس عبادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *