جذب ۶۰ میلیارد ریال کمک های خیرین بهبهانی جهت احداث و نوسازی مدارس و واحدهای آموزشی

خورنا | پدرام کسائی: مدیر آموزش و پرورش بهبهان در در حاشیه بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز گفت: ۶۹ میلیارد ریال کمک های مردم خیر شهرستان بهبهان در مدارس و واحدهای آموزشی جذب شد.

به گزارش پایگاه خبری خورنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش بهبهان، رسول عبدی پور در حاشیه بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان بهبهان اظهار کرد: از آغاز سال تحصیلی ۹۷ تا کنون، مردم و خانواده های سخاوتمند شهرستان بهبهان کمک های شایانی به توسعه و پیشرفت آموزش و پرورش کرده اند.

وی در ادامه، افزود: مشارکت خیرین بلند همت شهرستان بهبهان در اهدازمین، ساخت، احداث، تعمیر و تجهیز مدارس به شکل ارزشمندی بوده است.

عبدی پور با اشاره به مشارکت اولیاء دانش آموزان، اشخاص حقیقی و حقوقی و فرهنگیان در یاری رسانی به آموزش و پرورش بهبهان، عنوان کرد: ۶۹ میلیارد ریال کمک های نقدی و غیر نقدی مردم خیر شهرستان بهبهان در مدارس و واحدهای آموزشی جذب شد.

وی با اشاره به رویداد سیل و آسیب برخی مدارس استان خوزستان، یادآور شد: با رضایت خیرین، مبالغی از مشارکت های مردمی برای کمک و یاری به دانش آموزان و مدارس سیل زده استان خوزستان اهدا خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پایان گفت: احداث آموزشگاهها، نمازخانه و کلاسهای درس، اهدا زمین، تجهیز سالن کشتی دانش آموزی، تعمیرات اساسی و تجهیز واحدهای آموزشی، توسعه مراکز فرهنگیان و جذب مبالغ قابل توجه از آورده های دانش آموزی و شرکت های خصوصی از جمله مشارکت های چشمگیر خیرین نیک اندیش شهرستان بهبهان در سال ۹۸-۹۷ و بیست و یکمین جشنواره مدرسه ساز بهبهان است.